Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

wyniki konkursu

Tak, tak, przepraszam że tyle musieliście czekać...
Niestety nic na to nie poradzę, nie miałam internetu- korzystałam od koleżanki (najważniejsze rzeczy), a w niedzielę nie było mnie w domu...
Nie owijając w bawełnę:
1 miejsce i  torebka LE albo 100 sd - wiciulka1998
link do pracy

2 miejsce i rajstopy oraz 20 sd wygrywa-  dosia69karo

3 miejsce i 50 sd wygrywa StokrotkaMiss10
link do pracy

i wyróżnienie 10 sd dla dosia11 link do pracy

Wszystkim gratuluję, wszystkich proszę o zgłoszenie się po nagrody w ciągu 48h, jeżeli w tym czasie się nie zgłosicie nagroda przepadnie!


10 komentarzy:

Wika pisze...

Dziękuję bardzo, to dla mnie wielki zaszczyt, jeszcze nic nigdy nie wygrałam.
Jeszcze raz bardzo dziękuję:*

wiciulka1998

Nikola3210 pisze...

Gratuluję;*

Dorothy (dorothv.blogspot.com) pisze...

Dziękuję :)
Szkoda tylko, że jeszcze nie ma wyników Urodzinowej Loterii, bo trochę się spóźniają :o

olanowak123321 pisze...

Gratulacje:*

Sara pisze...

gratuluję! :D
***
sarka07

Dorota pisze...

Dziękuję;) I gratuluję innym;)

Anonimowy pisze...

Gratki dla laureatów

StylistaKamila

Pstragal_11 pisze...

Gratulacje!

Kara pisze...

Gratulacje. Prace bardzo mi się podobają :)

13dominika13 pisze...

gratki