Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Mini Loteria- wygraj HB

Do rozdania mam dwa HB, w komentarzu wpiszcie swój nick i co byście chcieli wygrać.
Wyniki podam jak będzie 1500 obserwatorów.

73 komentarze:

olanowak123321 pisze...

sedownica
bluzka

Izus pisze...

Zgłaszam się ! :) Chciałabym dostać torebkę ponieważ koszulę mam ;P
iiizuuniaa

magdalenavip pisze...

zgłaszam się :)
chciałabym torebkę
madziucha1232

Izka123 pisze...

zgłaszam się zwykle 1 osoby nie wygrywają ale ciuszki to hb godne uwagi świetna jest bluzka
Izabelwika

Kiciuśśś:* pisze...

torebka ♥
Kicius100

patrycja_2000 pisze...

Zgłaszam się
patrycja_2000

MAGIC1382 pisze...

Torebkę :)

liuziemo

StylistaKamila pisze...

Ja bym chciała bardzo wygrać torbkę HB. Wiem, że jest starsza ale za to cenniejsza. Biała bluzka też jest ładna ale torebka ładniejsza:)


StylistaKamila

zOyeczka pisze...

Zgłaszam się, bardziej podoba mi się koszula
zoyeczka

seniqe pisze...

zgłaszam się. ;)
zależy mi na koszuli.
seniqe

Av_PL pisze...

zgłaszam się :)

mam bluzkę

Av_PL (obserwuję jako Czeko)

oliwcia_paris pisze...

Zgłaszam się :)

Podoba mi się i torebka i koszula :)

Stardoll-is my life pisze...

Hej :)
Zgłaszam się
nick: cute.stardoll0
bardzo bym chciała wygrać torebeczkę , bo zbieram hb :)

JuliaWie pisze...

Zgłaszam się.
Chciałabym koszulę :>

JuliaWie

13dominika13 pisze...

zg się

13dominika13

HelloKitty ;d pisze...

zgłąszam się ;)
chciałabym bluzkę :)
zbietka

_GirlWithDream_(DzieciDowna) pisze...

Zgłaszam się ;)

Torebka
DzieciDowna

dosia11 pisze...

zgłaszam się :)
chciałabym torebkę, ponieważ mam już koszulę

dosia11

Oliwia, Domi_88 pisze...

Zgłaszam się.

Obojętnie co

Domi_88

Emma...xD pisze...

emilcia1999r

sama nie wiem co bym chciała...ale chyba torebkę ;>

Nieudana pisze...

Chcem koszulee ^^ !
Marysiasuperkro

Polcia. pisze...

Zgłaszam się.
Chciałabym torbę.
Polcia.

Sarah pisze...

Mi zależy baardzo na koszuli
***
sarka07

man_iek pisze...

Zgłaszam się
chciał bym wygrać torebkę
jestem obserwatorka
man_ike

Zdzicha pisze...

Zgłaszam się.
Torebka
kuurdee

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się , torebkę bo bluzkę mam : ]

Challaya

MelanieLorrain pisze...

Zgłaszam się :) Zależy mi na torebce, bo koszulę mam :d

MelanieLorrain

Kat145 pisze...

zgłaszam się
zależy mi na torebce.
kat145

Klaudia (cccmamba5) pisze...

Zgłaszam się !! ☺
Nie mam tych dwóch HB ale bradzo chciałabym torebkę ;))


cccmamba5

Paulga pisze...

zgłaszam się, chciałabym bluzkę

Paulga

kina614 pisze...

Zg się :)

kina614

American Idiot♥ pisze...

zg się
Torebke już mam, więc chciałabym koszulinę.
Karensis

AvrilRamona13 pisze...

Zgłaszam się :)

Koszula / bluzka :p

Avrilramona13

Adula100 pisze...

chciałabym bluzeczkę
Adula100

karolinkusia767 pisze...

Zgłaszam się.
Nie mam ani torebki ani koszuli, a zależy mi na koszuli.;)

karolinkusia767

Zuzana pisze...

Zgłaszam się ! ;D
Chciała bym bluzkę ! ;* <3 Jest Przepiękna,śliczna ! <3
MissZuzaa2 :dd

Nikola3210 pisze...

zgłaszam się ;)

mam koszulę ;*

Nikola3210

olixx3 pisze...

Zgłaszam się.
Koszula :)
olixx3

Kiciunia-xDDDD pisze...

ZGŁASZAM SIE !!!!

Obojętnie co :) Kolekcjonuje HB wiec oby dwie rzeczy bym chciała x 3 mwhah


Kiciunia-xDDDD

Pstragal_11 pisze...

Zgłaszam się:)

Cokolwiek wygram to i tak będę zadowolona:)

anetka9995 pisze...

zgłaszam się




anetka9995

GlamChica pisze...

DaisySweetany. ( z kropką na końcu)
bluzka

.Gruu69. pisze...

Zgłaszam się, obojętne co :)

.Gruu69.

marti_xdd pisze...

Zgłaszam się :)
Chciałabym torebkę.

marti_xdd

Martyna pisze...

Torebeczka ! ; )
Vanessa7277

_Domcia_146 pisze...

Zgłaszam się, chciałabym torebkę.

_Domcia_146

Gusia628 pisze...

Zgłaszam się, bardzo chciałabym koszule :)

Gusia628

aldona657 pisze...

Zgłaszam się
Ps. Mam tą bluzkę
aldona657

Michellina pisze...

Zgłaszam się :)Chciałabym torebkę, ale może być również bluzka :)
Mishel37

Melka160 pisze...

Melka160
torebka ;)

tenisistka18 pisze...

zgłaszam sie
moze torebke

tenisistka18

MissSuzi17 pisze...

MissSuzi17
torebkę ;)

Oktusia :* pisze...

Zgłaszam się .

Wolałabym koszulę .

Oktusia1

nina.kasia pisze...

zgłaszam sie
chciałabym dostać torebke
koszulke juz mam



Gieniusia.

misiaczek1116 pisze...

Jeśli jest coś za starmonety to mi obojętnie - misiaczek1116

MajkaStar1999 pisze...

zgłaszam się

torba

MajkaStar1999

filus4444... pisze...

Zg , obojętnie. :D

filus4444

Anonimowy pisze...

nick na stardoll : emkf
obserwuję bloga jako : Emilia Biczel (jajko z Twittera na fioletowym tle)
torebeczkę poproszę;)

KrÓlewna . pisze...

zgłaszam się.
chciałabym torbę. ;)
swenna.

grozisz.mi.xd pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wera11160 pisze...

Ja chciałabym tę torebkę lub bluzkę wszystkie są super ;)

Wera11160

dagmaaraa pisze...

zgłaszam się.

nick; dagmaaraa

JuleQ12 pisze...

Zgłaszam się !!

missbarbie2479

Ps. Koszulę już posiadam..

kala_9507 pisze...

zgł się - koszula <33

kala_9507

GlamChica pisze...

DaisySweetany. Chciałabym bluzkę ;)

olqaa pisze...

zgłaszam się ! :)
olqaa

adusia5673 pisze...

zgłaszam się
torebka
ada9000love

Lilien pisze...

bluzka
Lila11211

grozisz.mi.xd pisze...

Zgłaszam sie. ;)
Podoba mi sie torba, ale bluzka w sumie też. ;)
Na stardoll: acia9811

grozisz.mi.xd pisze...

Zgłaszam sie. ;)
Bardzo podoba mi sie torebka, ale bluzka w sumie też. ;)
Na stardoll: acia9811

SandruniaDance1 pisze...

zg :D


SandruniaDance1

P.S mi to obojętne .

MissKristin134 pisze...

Zg się
Torebkę
MissKristin134

karolinka_657 pisze...

Zgłaszam się...>>;3
Wolę bluzkę jest ładniejsza

karolinka_657