Obserwatorzy

środa, 30 maja 2012

Metamorfoza: pstragal_11&anetka9995

Jako pierwsza w kolejce była pstragala_11 i dlatego jej metamorfoza zostanie zrobiona jako pierwsza ; )


Przed(lewa):Stylizacja nie w moim stylu , aczkolwiek podoba mi się do pewnego momentu, a mianowicie podoba mi się połączenie tych butów z tą spódnica, jednakże  bokserka , torebka i kot zepsuły wszystko.
Po(prawa): Nie przechwalając się stylizacja wyszła na tak, aczkolwiek jest zbyt prosta.Bardzo spodobały mi się dwa paski, które postanowiłem połączyć w jeden, koszula z napisem bardzo mi się spodobała i dlatego połączyłem ją z tym kropkowanym płaszczykiem i tymi zielonymi bucikami.

Teraz czas na  anetka9995


Przed(lewa): Stylizacja podoba mi się i to bardzo, aczkolwiek dodał bym jakieś zieloniutkie  pantofelki i torebkę w kolorach bardzo jasnej zieleni.Prócz tego zero zastrzeżeń .
Po(prawa):Wybaczcie za tą prostotę, ale jakoś nie mam dzisiaj pomysłów, aczkolwiek stylizacja podoba mi się w 90%, nie wiem po co dałem tą torebkę, ale tak to stylizacja jest nawet okej, ale ta skromność mnie rozdziera ;) 

I jak wam się podoba moja pierwsza metamorfoza na blogu ? Proszę o pisane uwag negatywnych jak i pozytywnych , acz pragnę wiedzieć co powinienem zmienić ; )

8 komentarzy:

Nikola3210 pisze...

Mi się ogółem podoba jest ok ;) Wszystko nieźle zgrane ;) Pasuje do siebie ;* wszystko jest super ;* podoba mi się ;*

Kara pisze...

1. żadna wersja mi nie przypadła do gustu
2. obie mi się podobają, ale chyba wolę przed

Sara pisze...

Podoba mi się tylko pierwsza metamorfoza, druga jak dla mnie zbyt prosta.. Wydaje się po prostu zbyt pusto.
***
sarka07

olanowak123321 pisze...

Wszystko fajnie tylko za dużo razy napisałeś aczkolwiek.!


sedownica

olanowak123321 pisze...

Wszystko fajne tylko za dużo napisałeś aczkolwiek uwierz to denerwujące.!

sedownica

Gieniusia. pisze...

ładne ale zbyt proste



Gieniusia.

Carine pisze...

Faktycznie zbyt proste.
Karensis

Pstragal_11 pisze...

Nawet fajna ale nie wiem czy bym się tak ubrała:)