Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

06.05.12

Przeszukać StarPlazę

W POSZUKIWANIU PEREŁEK-RÓŻ

Witajcie :) Chciałabym Was przeprosić, że aż tak długo nie pisałam, ale miałam poważne powody, które mi to uniemożliwiały, ale od dziś posty będą ukazywać się już regularnie :D
Na sam pomysł  artykułu wpadłam pod wpływem chwili, bo uznałam, że może to wam pomóc w dokonywaniu słusznych wyborów podczas zakupów. W całej starplazie aż roi się od cenności i bardzo użytecznych ciuchów, które przyjdą na ratunek w chwili totalnego braku weny twórczej. Postanowiłam, że artykuły podzielę na kolory, aby całość była bardziej czytelna. 

Zacznijmy więc od różu, najbardziej dziewczęcego i uroczego koloru. Róż często kojarzy się z tandetą i dziecinadą. A ja mówię NIE! Róż to może być coś, co uchroni cię od modowej wpadki.

TOPY I BLUZKI
1. To moja faworytka, uwielbiam ją za jej krój i bardzo oryginalny odcień szarego różu. Dzięki serduszkom nie wygląda nudno, a w dodatku sprawia wrażenie bardzo lekkiej. Idealna do letnich stylizacji.
2. Świetny top, który może się stać podstawą niepowtarzalnej stylizacji. Ja często wykorzystuję go w stylizacji ze spódniczkami z wysokim stanem.
3. Ta bluzeczka ma trochę za duży dekolt, ale to nie jest wielki problem, bo sama w sobie jest niezwykle                          urokliwa. Dobrze komponuje się z jasnymi jeansami lub mini spódniczkami.
4. To jest najlepszy przykład słodkiego różu, bluzka jest prześliczna i ma genialne wykończenie. Zauroczyła mnie kokardka na ramiączku i koronka u jej dołu. Często stosowana jest jako wewnętrzna część spódniczek i sukienek jako dodatkowa falbanka.
5. Kolejna baza do stylizacji, ale w dużo ciemniejszym odcieniu. Nada ona strojowi bardziej wyrazistego wyglądu.

SUKIENKI
1Rockowa, przebojowa i w dodatku perfekcyjnie wykonana i jak tu się w niej nie zakochać? To absolutny  MUST HAVE każdej dziewczyny. Nadaje lekko rockowej barwy całej stylizacji.
2To wydanie jest bardzo wiosenne i urocze, ale można ją ciekawie wykorzystać do każdego stylu. Polecam jej zakup chociażby ze względu na ciekawy wzór (coś jakby egzotyczne kwiaty)
3Piękna i zwiewna podbiła moje serce. Tu podoba mi się wszystko, od wykonania po możliwość zastosowania. Urzekł mnie ten idealnie dopasowany pasek.
4Pod tą sukienką ukrywa się dyskretna elegancja. Jest naprawdę urocza, a w dodatku bardzo gustowna. W zestawieniu z odpowiednią biżuterią wygląda niesamowicie.
5Sukienka a'la Marilyn Monroe jest skierowana tylko dla dziewczyn, które lubią wyzwania. Jest perfekcyjna pod każdym względem.

OKRYCIA WIERZCHNIE 
1. Bardzo dziewczęcy płaszcz w niezwykle delikatnym kolorze. Podoba mi się, że jest bardzo dopracowana w każdym calu.
2. Ahh... tę kurteczkę nabyli jedynie nieliczni szczęśliwcy, kiedy ukazała się w spoilerach poprzedniej edycji LE wszyscy oszaleli na jej punkcie. Nie dziwię się, że została wykupiona po pierwszej godzinie wprowadzenia jej do StarPlazy. Mi się udało i jestem nią zachwycona, ma w sobie coś przyciągającego.
3. A tu mamy coś w mocniejszym odcieniu kierowana raczej do stylizacji z większym pazurem. Bardzo ciekawy krój sprawia, że wygląda niepowtarzalnie.
4.Dobrze "skrojona" marynarka, która może się stać hitem niejednej wiosennej stylizacji. Polecam do raczej bardziej oficjalnych stylizacji w biurowym stylu

SPÓDNICZKI

1. W tym sezonie bardzo modne są ciuchy 3D czyli takie, których elementy są odstające. Tę spódniczkę najlepiej zestawić z prostą bluzeczką, aby nie za bardzo mieszać style.
2. W przypadku tej stylizacji możemy trochę poszaleć, możemy nakładać jedną na drugą, stosować jako spódniczkę z wysokim stanem, a nawet jako top. Tu liczy się pomysłowość.
3. Bardzo słodki kolor nie przeszkodzi w stworzeniu stylizacji z tą spódniczką. Urocza, może zmienić nudna stylizację w coś co przyciąga wzrok.
4. Tą spódnicę polecam wielbicielkom stylu boho. Ta maxi spódnica idealnie pasuje do tego stylu i przy okazji podkreśla dziewczęcą urodę. 

TOREBKI

1. Kiedy ujrzałam ją w StarPlazie, od razu trafiła do mojego koszyka, ma w sobie coś co mnie w niej urzeka za każdym razem jak na nią patrzę.
2. Ta torebka jest mała i elegancka. Uwielbiam ją i moim zdaniem jest to absolutny MUST HAVE.
3. Dzięki czarnym wstawkom w tej torebce niesamowicie łatwo jest połączyć całą stylizację z elementami różowymi i w tych o ciemniejszej barwie.
4. Torebka jest idealna dla osób, które nie przepadają za słodkim różem i wolą rockowe klimaty. Sama torebka jest unikalna i sądzę, że nie wiele będzie w StarPlazie tak nie typowej torebki.

BUTY
1.Te buty przydadzą się w garderobie każdej stardollowiczki. Buty tego typu możemy wykorzystywać wraz ze spodniami jaki i spódniczkami czy sukienkami.
2. Choć nie przepadam za tym sklepem, to buty są niczego sobie. Widziałam już wiele ciekawych stylizacji z ich wykorzystaniem.
3. Klasyczne sandały, nadadzą się do wszystkiego! Jest to kolejny letni MUST HAVE.
4. Delikatne pantofelki, I love it! Są proste i skromne, dzięki czemu nie odwracają uwagi od reszty stylizacji.

Przygotowałam dla Was jeszcze 3 stylizacje, z użyciem przedstawionych wcześniej rzeczy:
Użyłam:
sukienka-gift o meter 
płaszcz-pretty in love
pasek-Le
torebka-pretty in love
naszyjniki-bizou, archive & pretty in love
kapelusz -bizou
buty-bizou
Użyłam:
sukienka-viole & dior 
kurtka- it girl
naszyjniki-bizou & archive
torebka-pretty in love
buty-pretty in love

Użyłam:
bluzka-killah
parka- miss sixty
spodnie- made by BlackPinkdoda
naszyjniki- archive & rio 
torebka- Givenchy Tribute
buty-pretty in love

I jak Wam się podoba artykuł? 

Czekam na Wasze komentarze :)

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ładne, na pewno coś kupię
madziucha1232

Sara pisze...

Ciekawy artykuł. Choć nie przepadam za różem, Twoje stylizacje z użyciem właśnie tego koloru są cudne i absolutnie n i e kiczowate. :3
***
sarka07

olanowak123321 pisze...

Fajny pomysł na artykuł:)
sedownica

Anonimowy pisze...

Najlepsza stylizacja nr 1. Dzięki za inspiracje. Mam pare rzeczy, które wymieniłaś
DaisySweetany.

Anonimowy pisze...

Niektóre różowe ciuszki są ładne:)

StylistaKamila

Kellseay pisze...

świetne stylizacje, uwielbiam ten kolor! :))

Izus pisze...

Bardzo podobają mi sie artykuły, które piszesz. Widać, że się starasz.
iizuuniaa

Gieniusia. pisze...

super dawaj też z innymi kolorami :)
oby tak dalej :)


Gieniusia.

Melka160 pisze...

super artykuł, bardzo ciekawy i przydatny ;)

13dominika13 pisze...

wow sweet


13dominika13

Aiko Chan pisze...

Piękne stylizacje. :3

Pstragal_11 pisze...

Fajny:)

Nikola3210 pisze...

Podoba mi się ten artykuł ;)Chciałabym więcej takich ;) Na prawdę ;* Stylizacje też są niesamowicie piękne ;*

Nikola3210 pisze...

podoba mi się kurteczka i buciki ;** i spodnie ;** wszystko ;**

Emma...xD pisze...

Piękne to wszystko ;D Tylko żadnej rzeczy z tego nie mam xd