Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Nowości, błąd?

W starplazie pojawiły się ciuchy, męskie i są za darmo.
Nie mam pojęcia czy jest to błąd, czy celowo zrobione, kupicie coś?
Podobają Wam się te ciuchy?

16 komentarzy:

Dorota ;) pisze...

Są męskie, więc nie :D

dosia11 (mam 2 konta)

olanowak123321 pisze...

Szkoda, że to męskie ciuchy;(
sedownica

Izus pisze...

Kupiłam sweter i torbę :)
iizuuniaa

Mii-chan pisze...

fajna torba, taka znowu strasznie męska nie jest... :)

czarnaMelissa

Av_PL pisze...

Możlwie, że błąd, ale kupiłam :)

Sarah pisze...

ja kupiłam tylko torbę, i miło ze strony adminów że przygotowali wreszcie coś dla chłopaków :3
***
sarka07

man_iek pisze...

Raczej nie bo nie są mi potrzebne

Paulga pisze...

Nie kupię, ale fajnie, że pomyśleli o panach na stardoll :)

Anonimowy pisze...

emkf: kupiłam wszystko ale tylko torebki będę używała

Pstragal_11 pisze...

Kupiłam ale tylko torebki będe używać:D

Anonimowy pisze...

Kupiłam torbę i ten sweter :).
Moim zdaniem można go wykorzystać do różnych 'poważnych' stylizacji :).

A torba przypomina te słynne skórzane z h&m, więc czemu nie? :).

Kurcze marzy mi się pisanie takiego bloga, lub bycie redaktorką :P.

Pozdrawiam :).
PartySevendays

nina.kasia pisze...

kupiłam torbe :)



Gieniusia.

misiaczek1116 pisze...

Moim zdaniem nawet męskie rzeczy się przydadzą :) - misiaczek1116

grozisz.mi.xd pisze...

Kupiłam, Niby rzeczy są męskie, ale mimo to mogą sie kiedyś przydać. ;> Np do jakiegoś konkursu. ;)
acia9811

GlamChica pisze...

Podebrałam sweter, spodnie, bluzkę i torbę. Może te męskie kiedyś się przydadzą ;)

Emma...xD pisze...

Nie potrzebne mi są męskie rzeczy xd Kupiłam tylko tą torebkę ;P