Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Must Have - czyli co MUSISZ mieć.

Witam ponownie. Cieszy mnie, że spodobał Wam się mój artykuł i stylizacje.
Dzisiaj piątek, więc zapraszam na Must Have - czyli co MUSISZ mieć.

Dzisiaj przedstawię świeżą jak bułeczka
kurtkę, która przed chwilą trafiła do plazy.
Ma ona ładny, nasycony, turkusowy kolor. Jest stylizowana na skórzaną. Możemy porównać ją do znanej nam ramoneski, która stała się
hitem ostatnich sezonów, ale także tego
bieżącego. Do tego ma podwinięte rękawy co dodaje jej uroku. Myślę, że jej cena jest adekwatna do wyglądu, oraz wykonania.
Moje proste propozycje na wykorzystanie kurteczki:

Spódniczka-PPQ/Top-Rio/Pasek-LE/Podkolanówki-Sonia Rykiel/Buty-St.Trinians2/Kopertówka-YSL/Zegarek-Fudge


Bluzeczka-It Girl/Spodnie-StarDesign/Kopertówka-Antidote/Kokardka-Archive/Buty-LE



Kupicie tę kurtkę? Ja osobiscie bardzo ją polubiłam. Musisz to mieć w swojej szafie!

18 komentarzy:

Marcin pisze...

Oczywiście, że ją kupię po tym jak zrobiłaś takie exstra stylizację nie mogło by być inaczej droga Marcelino:)
Pozdrawiam Image_Doll :)

Anonimowy pisze...

kurtka sama w sobie jest świetna, lecz w tych stylizacjach nie bardzo mi pasuje .

olanowak123321 pisze...

Może ją kupię;)
sedownica

Anonimowy pisze...

świetne stylizacje
madziucha1232

Lolz ;) pisze...

Bardzo fajne pomysły na stylizację. Kurteczka rzeczywiście cudowna, i masz rację. Na pewno ją kupię!

madzik14154

Kellseay pisze...

strasznie mi się podoba *.*
muszę ją kupić

olanowak123321 pisze...

Nie kupię jej;p
sedownica

Anonimowy pisze...

Mi też sie strasznie podoba

StylistaKamila

Kara pisze...

stylizacje są bardzo ładne, ale nie jestem przekonana do tej kurtki :)

Sara pisze...

druga stylizacja jest cudna *o*
***
sarka07

Izus pisze...

Mnie ona nie zachwyciła więc nie kupię.
iizuuniaa

Gieniusia. pisze...

nie kupie jej bo to nie mój gust ale kupiłam te wcześniejsze spodnie




Gieniusia.

man_iek pisze...

Fajny artykuł i fajna bluzeczka

Pstragal_11 pisze...

Świetna ta ostatnia stylizacja!:) Może się skuszę na tą kurteczkę:)

misiaczek1116 pisze...

Napewno ją kupię gdy będę miałą sd :D

grozisz.mi.xd pisze...

Jest ładna, ale nie kupie jej bo nie potrafiłabym zrobić takiej fajnej stylizacji jak ty. ;)
acia9811

Anonimowy pisze...

Podoba mi się, ale raczej nie skorzystam ;)

Anonimowy pisze...

Podoba mi się, ale raczej nie skorzystam ;)