Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2011

Krótki wywiad z Finalistką MSW Esther001


Mam dla was krótki wywiad z finalistką MSW oto on:

1. Ile masz lat
1. Mam 19 lat.
2.Co lubisz robić
2. Interesuję się wieloma rzeczami, w szczególności modą, projektowaniem. Bardzo lubię też słuchać muzyki, szkicować, czytać (zwłaszcza o modzie). Interesuję się również naukami ścisłymi takiemi jak biologia, czy chemia :D
3.twoja ulubiona piosenka/piosenkarz/ka
Nie mam ulubionej piosenkarki, lubię kilka różnych gatunków muzycznych: chillout, soul, rock, muzykę klubową, czasem nawet elektroniczną. Z polskich wykonawców podobają mi się m.in. pioseki Ani Dąbrowskiej, czy Noviki.
4.ulubiony kolor
. Ulubiony kolor… Ciężko wybrać . Niech będzie brązowy ; )
5. Jak się czułaś gdy zostałaś finalistką
To był dla mnie totalny szok, nie mogłam w to wszystko uwierzyć i właściwie to nadal nie mogę ; ) Wytypowałam zupełnie inne i naprawdę byłam zaskoczona. To jest naprawdę niesamowite, w ogóle nie spodziewałam się, że przejdę do półfinałów, nawet nie marzyłam o finale ; D
6 .Jak można przejść tak daleko ? Napewno wszyscy na ciebie będą głosować ; ) Mam nadzieję że wygrasz .
6. Nie potrafię chyba odpowiedzieć na to pytanie… Ja po prostu zawsze staram się być sobą i to wszystko, nie prosiłam o głosy ani nie reklamowałam swojej doll. Myślę, że duże znaczenie miało to, że w tamtym roku administratorzy wybrali mnie do półfinału, wykonuję grafikę, dzięki czemu mogło mnie poznać dość dużo osób.
Dziękuję za wywiad i pozdrawiam ; )

Esther001

2 komentarze:

DanielQ pisze...

Świetny pomysł z tym wywiadem :) Gratki dla ciebie!

nawijkadokijka pisze...

fajnie