Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Happy Halloween


Co to halloween ?

Halloween - zwyczaj związany z maskaradą i odnoszący SIĘ do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach nocą 31 Października, czyli PRZED dniem Wszystkich Świętych. Odniesienia do Halloween sa często widoczne w kulturze popularnej, głównie amerykańskiej.

Halloween najhuczniej obchodzony w Stanach żart Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mimo, ZE NIE żart Dzień świętem urzędowym, cieszy SIĘ po Świecie Bozego Narodzenia największą popularnością [1]. Święto Halloween w Polsce pojawiło SIĘ w latach 90.


Lubicie Halloween ?
Przebierzecie się za kogoś , coś ? : P 
Ja dziś nie będę chodziła i zbierała cukierków , 
bo jestem chora ; ( 

Uwaga ! 

Wśród komentarzy wylosuję 1 osobę która otrzyma 40sm
i drugą osobę która otrzyma 20 sm ;D 

 TYLKO DLA OBSERWATORÓW !

8 komentarzy:

Paulina pisze...

;D Fajnie.

Gifi84nnn

punk-wikulina pisze...

Baardzo lubię Halloween. Będę chodzić, a przebieram się za pająka :P

PunkWikulina

Folklora pisze...

W mojej miejscowości niestety nie "obchodzi się" halloweenu :(

folklora

TyŚka pisze...

U mnie też nie obchodzi się, chociaż ja uwielbiam to święto i ten nawiedzony klimat. Pewnie pooglądam sobie jakieś horrory w nocy.. ;]

marti_7_pl

Anonimowy pisze...

super jest :D

Lena1133 pisze...

u mnie też hallowenu się nie obchodzi

Melka160 pisze...

ja nie lubię tego święta i nie uczestniczę

martusiaxd6 pisze...

moja siostra chodzi ;d