Obserwatorzy

środa, 12 października 2011

Jak zrobić nagłówek ? część 2


Otwieramy gimpa i wklejamy zdjęcie ;
Kopiujemy ciało i wklejamy na nowej karcie i zapisujemy
Następnie otwieramy stardoll i szukamy dolki która ma ładny makijaż ( ja akurat wzięłam swoją )
i kliknij na klawiaturze ; PrtScBreak ( znajduje się po prawej stronie na samej górze )

Otwieramy nową kartę gimp i dajemy prawym przyciskiem myszki wklej .
I wycinamy tak jak na początku

Na nowej karcie Klikamy ; Otwórz plik jako warstwowy ; i klikamy wybrane przez nas zdj. które robimy.
na to zdjęcie wklejamy twarz;i powiększamy do rozmiarów twarzy "lalki"


po wykonaniu tego wyszło mi takie coś;

ale to nie koniec ! ( na tym zdj. jest zrobione z grzywką , aby zrobić z grzywką wystarczy);
otwórz paint i wytnik kawałek włosów , a następnie skopiuj
otwórz na gimpie i wytnij kształt jaki chcesz .

Aby zrobić ją bardziej ładniejszą trzeba ;
otworzyć i przemalować zdj. na photoscape lub gimpie ( robiłam na photoscape)
Dopasowałam odcień twarzy , i pomalowałam ciało .

Następnie zrobiłam ciemne włosy ( brązowy kolor )
A na końcu pomalowałam sukienkę na odcień fioletowy
Wyszło mi to ;
A wam co wyszło ? Ta lalka przypomina mi taką Edytę z Pierwszej Miłości ; D

Zrobiłam ten artykuł po to , że niektórzy nie wiedzą jak zrobić , od czego zacząć nagłówek ; D
Dla początkujących ;)