Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2012

19.03.12


Blue & Flowers

Hej słoneczka, bardzo Was przepraszam za to że długo nie pisałam, ale nie byłam w stanie. Miałam trochę problemów i zawalony weekend. Ogólnie rzecz ujmując jestem zmęczona i nie mam najmniejszej ochoty iść do szkoły.... Pogoda jest piękna i chyba tylko to podnosi mnie na duchu. Słońce sprawia, że od razu się uśmiecham. Ostatnio zauważyłam jak szybko mija czas, za dokładnie 9 dni moje urodziny. Ludzie, będę miała już 16 lat! Ale ze mnie starucha :P

Stylizacja jak najbardziej w moim stylu, obowiązkowo bardzo dziewczęcy akcent czyli kwiaciasty top. Po bardzo długim namyśle użyłam w końcu nowy i prześliczny blazer, który pomimo swojej oryginalności jest dość trudny zo zestawienia z moim stylem. Dół stylizacji składa się ze spódnicy, którą już nie raz chciałam wykorzystać, ale nie wiedziałam jak. Mam nadzieję, że Wam spodoba się tak samo jak mi:



top-bizou ♥
spódniczka-DvF ♥
blazer-it girl ♥
pasek-pretty in love
torebka-decades
naszyjniki-archive, rio & gucci
kolczyki-dior
buty-bizou



I co sądzicie o stylizacji?
Czekam na Wasze komentarze

3 komentarze:

dosia11 pisze...

Świetna, od dawna zastanawiałam się do czego użyć błękitnego blazera xd

Kara pisze...

nie przepadam za pastelami, ale ta stylizacja mi się podoba :)

Pstragal_11 pisze...

Fajna stylizacja:)