Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2012

01.02

Podsumowanie HB

Cześć misiaczki! Chciałabym wprowadzić nową serię artykułów, a mianowicie podsumowanie hb z danego miesiąca. Mam nadzieje, że Wam się spodoba.



02.02-pierwsze z dwóch par okularów, są ciekawe i oryginalne i z pewnością zasługują na HOT
06.02-prześliczny romper, który można użyć jako genialną bluzkę do spódnicy stanowczo daję HOT
08.02-spodnie 7/8, są piękne i nienaganie wykonane, HOT
11.02-sukienka, szczerze mówiąc nie podoba mi się... moim zdaniem za dużo to wszystkiego, NOT
14.02-walizka, można ją potraktować jako bardzo ciekawy dodatek, HOT
17.02-płaszcz, ahh..bardzo drażni mnie ten zielony kolor, ale reszta jest super HOT/NOT
20.02- moim zdaniem totalny nie wypał, są zupełnie nie w moim stylu NOT
23.02- chusta, jest dość podobna do oryginału, ale nie podoba mi się motyw czaszek HOT/NOT
26.02 top, dość ciekawy wzór i fajne kolorki HOT
28.02-ostatni hb, okulary, są ładniejsze niż te pierwsze, więc również daję HOT


I co sądzicie o Lutowych HB? Ja je oceniam na 7/10 pkt :)
Czekam na Wasze komentarze

6 komentarzy:

Love Demi pisze...

Mi się podoba czekam na następny miesiąc:)

Maja pisze...

moim zdaniem takie sobie ;/

Anonimowy pisze...

fajnie, ale sukienka chyba nie była aż taka zła, a i bluzka mi się nie podobała, ale ok xd

Kara pisze...

w tym miesiącu żaden HB mi nie przypadł do gustu, jak dla mnie są za kolorowe

Pstragal_11 pisze...

Fajny artykuł:)

Unknown pisze...

Podobają mi się .

Oktusia1