Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

Not cold on me

No i pierwsza stylizacja na tym blogu. ;d
Cieszę się,że tu pisze i mam nadzieje,że outfit Wam się spodoba ;-)

W moim realnym życiu jak i w moim stardollowym apartamencie, wreszcie pojawiła się ona - zima.
Wszędzie biało - ośnieżone drzewa,krzewy,rośliny,budynki i ja. 
Tak przyznam,że jest trochę zimno w realu. 
Ale nie na stardoll !
Na stardoll moja dollka była [!] ubrana w tunikę,pod tuniką top z czarnymi ramiączkami od niby stanika,legginsy,niebieskie buty,torebka i oczywiście żeby mi w uszy nie wiało - czapka. :)

- gimpowanie


 - efekt specjalny 


I co,podoba wam się stylizacja ? 
Macie zamiar iść tarzać się w śniegu bądź pójść na sanki/jabłuszko ? :3

6 komentarzy:

DanielQ pisze...

stylizacja ok ale nie kupię

DarkDiva20 pisze...

no stylizacja jest fajna,idealnie dobrane kolorki i pomysłowy patent na fajne buty :D no i jeszcze ubóstwiam ten beret ale jako że z nie istniejącej kolekcji to pewnie swoje kosztuje ;)

Julia/Jula . ♥ pisze...

@DarkDiva20

powiedzmy,że trochę kosztuje ;)
Ja kupiłam go za okazyjną cenę :o

Pstragal_11 pisze...

Fajna stylizacja:)

Lena1133 pisze...

fajna

nawijkadokijka pisze...

fajny artykuł