Obserwatorzy

czwartek, 19 stycznia 2012

D.I.Y Boutique

 (Obrazek pochodzi z bloga uzaleznieni.blogspot.com)

W maju 2009 roku do StarPlazy wszedł sklep o nazwie D.I.Y Boutique. Miał on 3 piętra. Można było w nim kupić m.in.: agrafki, kawałki materiałów (o różnych kolorach), naszywki, guziczki. Dzięki tym oto rzeczom można było tworzyć jedyne i niepowtarzalne stroje dla swojej MeDoll. Niestety po pewnym czasie sklep został wycofany ze StarPlazy. Osoby które kupiły sobie z niego rzeczy mogły nadal tworzyć swoje stroje.



(Obrazki pochodzą z mojego prywatnego archiwum)
W listopadzie 2009 roku sklep D.I.Y Boutique powrócił z nowym asortymentem.Niestety było to tylko jedno piętro. Można było w nim zakupić m.in.: naramienniki, paski, naszywki, kwiatki, agrafki i guziczki. Niestety gdy i to piętro wycofali sklep D.I.Y Boutique już nie powrócił do StarPlazy. Największa popularnością cieszyły się naramienniki przez pewien czas ludzie dawali fortunę by tylko je mieć.

(Obrazek pochodzi z mojego prywatnego archiwum)

Podobał się wam ten artykuł? Chcielibyście więcej takich artykułów?

6 komentarzy:

Ola pisze...

Był bardzo fajny znalazłam kilka połówek sukienkek w bazarku gdzies je mam


MiaaParis125

Pstragal_11 pisze...

Fajny artykuł czekam na następne:)

DarkDiva20 pisze...

fajny sklep to był,mogliby go z powrotem wprowadzić bo myślę że mieliby sporo klientów ;D

DanielQ pisze...

Tak podoba mi się:)

Lena1133 pisze...

fajny artykuł

nawijkadokijka pisze...

bardzo mi się podoba ten artykuł