Obserwatorzy

środa, 22 września 2010

Śmieszny błąd :D


Dzisiaj coś zepsuło się z licznikiem na Stardoll :D

EDIT: Post ten, został dodany NA ŚCIEMĘ! Chciałam zobaczyć, ile osób kopiuje obrazki z naszego bloga. Już się tłumaczę. Tak na prawdę tego błędu nie ma i nie było na Stardoll. Sama przerobiłam obrazek w programie graficznym i napisałam, że to widziałam na stardoll. Tym sposobem udało mi się znaleźć 2 blogi, które bez naszej wiedzy kopiują prawie wszystkie obrazki, nie pisząc skąd je mają. Nie podam linków, bo te osoby wiedzą o kogo chodzi. Jeśli Kicia-Micia będzie chciała adresy, to podam. Na prawdę pośmiałam się trochę przy was, gdy napisałyście, że "właśnie zobaczyłam ten błąd na stardoll.com...."... Sama też go nie widziałam, i nie zobaczę. Mam nadzieję, że Kicia wybaczy mi ten numer, który wycięłam. Liczę się z tym, że może mnie wywalić, ale było warto. Osoby które kopiowały obrazki z naszego bloga dostały "lekką" zrypkę, i mam nadzieję że ta sytuacja się nigdy więcej nie powtórzy. Jeśli już potrzebujecie kopiować obrazki, jeśli wam się nie chce zrobić samej to OK. Kopiuj. Ale napisz skąd do cholery je masz... My się trudzimy, wysilamy a Wy? Kilka kroków: ctrl+c i ctrl+v. Pozdrawiam! :* Ashya96

1 komentarz:

justnie pisze...

hehe, niezły żart im zrobiłyście ;D