Obserwatorzy

czwartek, 9 września 2010

Ci co nie wchodzą na Stardoll...

Ci co nie wchodzili na Stradoll dosyć długo (ok. 18 miesięcy) nie wiem dlaczego, posiadają 4 pokoje :O Wpisywałam sobie różne imiona w wyszukiwarkę. Zwykłe bez cyferek literek dodatkowych. Zwykłe typu "Asia" i osoby, nie wchodziły na SD ponad 18 miesięcy. Nie wiem czy to zbieg okoliczności że w 18 miesiącu dostajemy +2 pokoje na zachętę do wchodzenia? Myślałam też, że to może być powód małej ilości Starpunktów. Ale też nie, bo jedna dziewczyna miała 122 i miała 4 pokoje... Na dowód mam 3 zrzuty ekranu. Jak nie wierzycie, możecie sprawdzić sami. Wpiszcie jakieś mało popularne imię. Sami zobaczycie.

3 komentarze:

Myy... pisze...

No tak!! i jeszcze mase prezętów!!

only_sims2_pl pisze...

Nie o to chodzi. wjedźcie sobie na mnie ( Xxnolixx) i zobaczcie.Też mam cztery, zecz polega w tym że dawno tem stardoll dawało 4 pokoje , potem dali na 1 a potem na dwa.Ja na tym koncie gram od 2009 r :D.

001Cherry pisze...

Feeest ;)