Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

Konkurs na szczęście

Ogólnie to na stardoll nic na razie się nie dzieje, więc postanowiłam coś zorganizować.
Jest to konkurs, w którym trzeba mieć szczęście.
ZASADY:
-Musisz być obserwatorem!
-Mieć 2 sm i 2 sd!
-Nie mieć tych nagród

Polega on na wpisaniu się w komentarzu wystarczy nawet '':)'', zgłaszam się itp. oraz nick, a ja teraz wybiorę numery komentarzy, które są zwycięskie, zapisze je i wygrają poniższe nagrody:



(Dwa Hot busy)

Nagrody zostały podopisywane!
Warto próbować, bo nikt oprócz mnie nie zna numerków !

Zwycięzców poznamy o 20.00 jutro (ew. przedłużę)

27 komentarzy:

October Leaves † pisze...

Nie mam szczęścia ;p Chciałabym hot buysa kurtkę ;x gdybym była 1 nic nie wygram xD!

Marysiasuperkro

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;)
synopsa

Emo-niunia- pisze...

Zgłaszam się,chciałabym spódniczkę.Obserwuję.

emo-niunia-

Carine pisze...

zg się
Karensis

Melka160 pisze...

zg się

Melka160

bbrxxks pisze...

zgłaszam się .!! ;))

missbarbie2479

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się

StylistaKamila

Keinam1992 pisze...

zgłaszam się..
ewentualną wygraną chciałabym na inne konto :)
Keinam1992

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się xD

Anusia2001p

Izus pisze...

Zgłaszam sie :D
iizuuniaa

Paula XD pisze...

Zgłaszam się :) Bardzo mi zależy na kurtce no ale cóż :D

PaulaXDD

Oleandrea pisze...

zgłaszam się

są cudne nie mam nic

oleandrea
obserwuje jako Weronika polska

Oleandrea pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JuliaWie pisze...

Zgłaszam się :>

Głupi ma zawsze szczęście, więc powinnam wygrać xD

JuliaWie

Karolina pisze...

zgłaszam się :)

Av_PL (obserwuję jako Czeko)

Sara pisze...

Także się zgłaszam, choć szczęścia nie mam do loterii :c
***
sarka07

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się

Challaya

olanowak123321 pisze...

zg:)
sedownica

tenisistka18 pisze...

zglaszam sie bio fajne rzeczy sa do wygrania

tensisistka18

szowi pisze...

zgłaszam się mam małe szanse ale chciałabym chociaż raz wygrać :))

-carolla- pisze...

zgłaszam się ;)


-carolla-

Gieniusia. pisze...

zgłaszam sie :3



Gieniusia.

Nela . pisze...

zgłaszam się. :)

swenna.

Unknown pisze...

Zgłaszam się :3

patXDD

Kara pisze...

zgłaszam się

Paulga

always. pisze...

Zgłaszam się :D


asia01

grozisz.mi.xd pisze...

Zg sie. ;)
acia9811