Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Wielka Urodzinowa Loteria...

Zorganizowałyśmy dla was loterię z okazji 2 urodzin bloga!(30 kwietnia) Tak jesteśmy z wami już 2 lata! Nie przeciągając;



Aby wziąć udział w loterii należy:

  • być obserwatorem bloga
  • kliknąć w reklamę pod naszym blogowym facebook'iem następnie kliknąć w miskę z jedzeniem (My na tym nie zarabiamy tylko pomagamy zwierzętom)
  • napisać w komentarzu swój nick



Nagrody:

2 x 25SD
2 x 10 SD
2 x 5 SD


Jeśli będzie 1200 obserwatorów dodatkowa nagroda:

2 x 10SD



Jeśli
będzie 1300 obserwatorów dodatkowa nagroda:


2 x 25SD


Jeśli będzie 1400 obserwatorów dodatkowa nagroda:





Jeśli będzie 1500 obserwatorów dodatkowa nagroda:

2x 25SD


POWODZENIA!

432 komentarze:

1 – 200 z 432   Nowsze›   Najnowsze»
Leinves pisze...

Zgłaszam się

Alleinn

(wszystkie warunki spełniłam)

Serafinek pisze...

Zgłaszam się
Kliknęła :) Jak zawsze :)
Serafinek

Kara pisze...

zg się
kliknęłam

Paulga

miss_kate_2 pisze...

zgłaszam się .

miss_kate_2

Merliah pisze...

Zgłaszam się :)
Kliknęłam, jestem obserwatorem itd.

_oO_Emmma_Oo_

Ola pisze...

Zgłaszam się

MissParis125

wcześniej dałam anonim prez z przypadek

vanessamiss2011 pisze...

zgłaszam się !

vanessamiss2011

MarlenQ.x3 pisze...

rihanna7755

Olivia Kofi pisze...

Zgłaszam się :)

oliwcia_paris

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
erikarm96

Di pisze...

zgłaszam się
Vaneska99

kemi14 pisze...

zgłaszam się
jestem obserwatorem
kliknęłam, i klikam już od paru dni :)
kemi14

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
mam platformy archive, wszystkie ciuchy hb oprócz rajstop z żółtymi elementami

Oliwia Kiełb pisze...

Zgłaszam się

chciałam bym platformy archive oraz mam 3 rajtuzy z drugiego okienka buty i bluzke czarną w kratke z pierwszego okienka 6 to coś na głowe :) spełniam wszystkie warunki :)
oliwka7112

Anonimowy pisze...

zgłaszam się.
seniqe.

Rołzi pisze...

Zgłaszam się. Kliknęłam.

Rose4400

Anonimowy pisze...

Kliknęłam.
Mam wszystkie HB oprócz czarnych rajstop z żółtym czymś i platformy.

mary-lynn49

Vanilla pisze...

Zgłaszam się
talissa_ar

Kellseay pisze...

mam- 2,4,5,8, 12, 13, 14, 16, 20
Kellseay

dosia11 pisze...

Zgłaszam się :)
kliknęłam

dosia11

olanowak123321 pisze...

Zgłaszam się
jestem obserwatorem
kliknęłam
nick: sedownica

Melka160 pisze...

Melka160
kliknęłam

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
kasaPink

Unknown pisze...

Zglaszam się, mam HB koszulkę siatkowaną i czarne futro.
Shao

modelkawika11 pisze...

Zgłaszam się ;)
Na stardoll MissRihanna1902
Pozdrawiam . :* Kiedy wyniki ? ;d

19981024 pisze...

zgłaszam się 19981024 wszystko zrobiłam

Maja pisze...

ok już ;)
zgłaszam się
emka91

bbrxxks pisze...

Zgłaszam się i kliknęłam ! ;)

missbarbie2479

Roster0020 pisze...

zgł się
roster0020

Pstragal_11 pisze...

Zgłaszam się

pstragal_11

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się i spełniłam warunki :D

MileyA2012

Rzulietta. pisze...

zg się.
_Felicia_

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się

Alexb120

Caroline0216 pisze...

zG : )
Kara0216

Kwiatuch09 pisze...

Zgłaszam się

Kwiatuch09

RosalieMcSayner-Chuda-Patyk pisze...

zgłaszam się .
Oczywiście jestem obserwatorem i kliknęłam . Mój nick - RosalieMcSayner

Mrunia pisze...

Zgłaszam się, kliknęłam, obserwuję.

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

madziucha1232

Cheverell pisze...

zgłaszam sie:)
blaugrana

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
evalegi

Asia pisze...

zg sie
asiunia088

Asia pisze...

zg sie asiunia088

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

martunia29

styl-moda-świat pisze...

zg:)

the_gusty

styl-moda-świat pisze...

zgłaszam się:)


the_gusty

Karolajn pisze...

Zgłaszam się

Kociara100

bylyna pisze...

zgłaszam sie
bylyna

Anonimowy pisze...

Zg się .

wikikiwi

ModeFriends pisze...

Zg.
Jak coś zbieram hb ;d

Unknown pisze...

Zgłaszam się :) _aleks_

Emo-niunia- pisze...

zg się,obserwuję

emo-niunia-

rihanna pisze...

zgłaszam się;)

fajowe4

trxyePL pisze...

zg się

radek06

W. pisze...

zgłaszam sie kliknelam

Cukerkowaa

Lena1133 pisze...

zgłaszam się i kliknęłam ;)

WikiVania

19981024 pisze...

zgłaszam się 19981024

kara_diwa pisze...

zgłaszam sie:)

kara_diwa

Dominika Ś pisze...

Zgłaszam się. mój nick to : superdomi1235
Zrobiłam już wszystko :)

jk pisze...

Zgłaszam się ;)
Na reklamę klikam codziennie, wspieram zwierzęta, lubię to robić, wiem, że pomagam.

corni290

JuliaWie pisze...

Nakarmiłam pieska :> Zgłaszam się do loterii.

JuliaWie

Ktoś pisze...

Spełniłam warunki. Nic nie mam.

marta_679 pisze...

zgłaszam sie\

marta_678

Anonimowy pisze...

zgłaszam się c:
od dawna szukam black pleather platforms (jakby ktoś miał na sprzedaż tanio to proszę napiszcie do mnie :c)
pozdrawiam, misia0810 :)

Allinnes pisze...

Zgłaszam sie. Ale poświęcenie! Aż na 4 czy tam 5 blogach po jednej reklamie! :) misiunia-unia

SharpayDenali pisze...

Zgłaszam się.
Mam już niebiesko-fioletową bluzkę hb z siateczki, bransoletkę hb z fallen angel, czapeczkę hb z woalką,czarną bluzkę hb w kratkę, niebieską torebkę hb z fudge, rajstopy w centki z bizou oraz rajstopy z fallen angel :) SOrki za utrudnienia ;D

SharpayDenali

kicia_sricia pisze...

zgłaszam się:D

kicia_sricia

Unknown pisze...

Zgłaszam się


CoolDoti

singiel pisze...

Zgłaszam się

Wszystkie warunki spełnione

Na stardoll
singiel

Recipe pisze...

Zgłaszam sie :)
Rzeczy które mam:
Fallen Angel Hot Buys (bluzka czarna)
Arhive (platformy)
Sukienka z Vivienne Tam

kara12333

ankaaa96 pisze...

jesyem 1200 obserwatorem! ;)
zg sie ;)

ankaaa96

singiel pisze...

Zgłaszam się

Na stardoll :
singiel

Warunki spełnione

Anonimowy pisze...

zgłaszam się. ;3
irtaaa

anitsmile pisze...

zg. anit991

Missgofka pisze...

zgł się
Missgofka(mam wszystkie Hb)

paulawanessa123 pisze...

Zgłaszam się. Jestem obserwatorem i kliknęłam.

paulawanessa123

sylww ♥ (Sylvek) pisze...

Zg się.
Sylvek

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :>

backless

Izus pisze...

Zgłaszam się :)
iizuuniaa

Patryk vel Patryk.Majczak pisze...

aldona.m

jestem obserwatorem patrykm9

Martha (мρ) pisze...

Zgłaszam się. Mój nick to MartaPuma
Kliknęłam , i jestem obserwaotrem. :)

kakaoo pisze...

Zgłaszam się. ♥ daguska008

Wera11160 pisze...

Zgłaszam się!

Wera11160

maybe next time pisze...

zgłaszam się

Avril5460

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Mam czarną narzutkę na głowę oraz czarne bolerko takie futrzane
patrycja_2000

bylyna pisze...

Zgłaszam się
bylyna

Ladymiss209 pisze...

zgłaszam się

ladymiss209

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Mam czarną narzutkę na głowę i czarne bolerko futrzany, ale mogę mieć dwa ;P
patrycja_2000

Sarcia pisze...

Zgłaszam się. Ps. Z pierwszego obrazka mam czapkę kota, z drugiego ten czarny hb z Fallen Angel, z treciego polerko (?) czarne hb i platformy, z czwartego rajstopy hb z Fallen Angel.
* Zrobiłam wszystko. :)

Sarcia1236

Gusia628 pisze...

Zgłaszam sie
Gusia628

Emisiaaa pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Emilcia

MichowskaEmilia

Dalilahome pisze...

Zgłaszam się. Domi_88
jestem 1215 obserwatorem

Mam: hb mesh shirt, hb roar tee, hhb leggings, hb hat, hb beach bag, hb anklet platforms, hb web sweater, hhb blk scarf, fudge hb bag, hb heart leggings, hb tights.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Zgłaszam się!
strzadala
Jestem obserwatorką.

MissMiki2 pisze...

Zgłaszam się , kliknęłam .
Od dziś jestem obserwatorką , miło było coś wygrać :)
MissMiki2

Massepaain pisze...

Zgłaszam się!
Na stardoll i jako wasz obserwator nazywam się:
Massepaain

CiemnaStronaRacucha pisze...

Obserwuję, kliknęłam w pustą miskę i zgłaszam się :)
MalaMargusia

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Zgłaszam się!
Kliknęłam (klikam codziennie)

LadyPrincesslov


PS. Mam: HB mesh shirt, HB Roar Tee, HB Web Blouse (czy coś takiego), HB Hat, Hot HB Hat, HB Feather Brooch, HB Heart Leggins, HB Tights (Te przezroczyste), HB Garter Tank, Hot HB BLK Scarf, Fudge HB Bag, HB Belt Jacket

glimciaq14 pisze...

zgłaszam się.
NIE mam: litów z archive, żółtej koszulki i spódniczki z DKNY, koszulki z LE i sukienki z vivienne tam.
poza tym mam wszystko. :)
glimciaq14

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się.

karolinkusia767

Unknown pisze...

Zgłaszam się :D
Kliknęłam ;)

nowystardollsik

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się:3

Warunki:

- jestem obserwatorka bloga,
- kliknęłam w pustą miskę

Prośba:

Jeśli można by było wybrać i jak bym coś wygrała , to jakby było można to ja poproszę niebieską bluzkę w kropeczki z ELLE.

Jeżeli nie można to trudno:(

StylistaKamila

Demi5435 pisze...

Zg się!
Demi435
Obserwuję jako sel-7

ragoodaStormy pisze...

Zgłaszam się!
Na stardoll i jako wasz obserwator nazywam się

ragoodaStormy

domia1309 pisze...

ZGŁASZAM SIĘ domia1309

Anonimowy pisze...

zg sie
Smuack
Mam: Hb mesh shirt, hot hb hat, hb anklet platforms, hot hb silk scarf, Hot buys heart leggins.
Chce platformy! proszeee!

Missmalinka21 pisze...

Zgłaszam się, Missmalinka21

Kara2411 pisze...

Zgłaszam się

Kara2411

Kara2411 pisze...

Zgłaszam się

Kara2411

Unknown pisze...

warunki spełniłam :)

zuzalot
(he he życzę wszystkim powodzenia :) )

mIchAŁ pisze...

zgłaszam sie

MajkaStar1999

Kasia (kachna999) pisze...

zgłaszam się ! ;)
mam tego hot buys te bluzke z dziurkami ;)

kachna999

Zaslona(SD) pisze...

Zgłaszam się.
Mój nick to ZASLONA

natalia009 pisze...

Zgłaszam się ;)

natalciaoraczek

Verliebta pisze...

Zgłaszam się. Kliknęłam, zaobserwowałam :)

madzik9666

natalia009 pisze...

Zg się ;)

natalciaoraczek

Carlson pisze...

Zgłaszam się! :-)

keniura

Karolina Kopa pisze...

Zgłaszam się :D

DzieciDowna

Ania. pisze...

Zgłaszam się
Ann0026

OhMy pisze...

Świetnie ;) zg się
Koochanaemilciaa

OhMy pisze...

świetnie zg się KochanaEmilciaa

Iviria pisze...

Zgłaszam się :)

karcia70

Karolina pisze...

Zg. się :)
Spełniłam warunki.
Jeżeli bym cokolwiek wygrała to bym chciała, żeby to było coś z DKNY, LE, bluzka z tygrysem HB albo sd.
Większość rzeczy już, praktycznie wszystkie więc nie będę pisać po kolei, tylko napisałam co bym chciała w razie czego.

_carolciaaa

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

Zgłaszam się
anetka9995

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
. olka . ( misskesha7676 ) pisze...

* zgłaszam się .
* spełniam wszystkie wymagania ;]
* mam : HB Mesh Shirt , Hot HB Leggings, HB Hat, Hot HB Hat, HB Ankiet Platforms , HB Web Sweater, Hot Hb BLK Scarf, Fudge HB bag, HB Heart Leggings, HB Tihhts i HB Garter Tank =D

najbardziej zależało by mi na wygranej platform lub topu Z LE ale i tak wiem że nic nie wygram , jak zawsze ;D

powodzenia życzę innym =d

misskesha7676

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :0
kotki6

xSyssia1403x pisze...

Zgłaszam się do losowania :P
xSyssia1403x

Natalia Nk pisze...

Zgłaszam się
Na stardoll:BlackNaria

Obserwuję:BlackNaria

Posiadam taką ''czapeczke'' kotka z kokardką..

:D

Lovebubel pisze...

zgłaszam się

Lovebubel

Lovebubel pisze...

zgłaszam się

Lovebubel

Marcelka010 pisze...

Zg się! Marcelka010

Michellina pisze...

Zgłaszam się
mam HB web sweater
Mishel37

Madi997 pisze...

zgłaszam się ;)

Madi997

Bryzia pisze...

Zgłaszam się :)
(spełniłam wszystkie wymagania;))
ForNatusxd

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
bardzo bardzo bardzo bardzo chciałabym platsformy szukam ich już bardzo długo.

obserwuje jako agawis222

agatka2912

AvrilRamona13 pisze...

Zgłaszam się! :)

Powodzenia życzę innym. ;)

AvrilRamona13

KOLOROWA . ☼ pisze...

zgłaszam się :) PunkNatasza

KOLOROWA . ☼ pisze...

zgłaszam się PunkNatasza

Paulina . pisze...

zgłaszam się

missPaulinka114

michalka1996 pisze...

zgłaszam się !
michalka1996

RockyDanceCece pisze...

Zgłaszam sie, mam: z 1 obrazka drugą, trzecią i szóstą rzecz.Z 2 obrazka: pierwszą i drugą rzecz. Z 3 obrazka: pierszą, czwartą i piątą. Rajstopki mam 2 i 3. RockyDanceCece

RudyRuby pisze...

Zgłaszam się, obserwuję, kliknęłam.

RudyRuby ♥

Paulla pisze...

Zgłaszam się :)

Kliknęłam i jestem obserwatorką :)

julas80

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

Zgłaszam się !!! < 33
WoW ! Platformy ♥♥
Kocham i chcę mieć :***
(Spełniam warunki)

cccmamba5

TwilightLady16 pisze...

Zgłaszam się !
Spelniam warunki ^^

Olivia Kofi pisze...

Jestem nowym obserwatorem!
Zgłaszam się :)
Posiadam :rajstopy HB, bransoletkę HB, puchatą czapkę hb :)

oliwcia_paris

emila202 pisze...

zgłaszam się : >
najbardziej zależ mi na :
- platformach <33
- żółta spódnica DKNY
- topik LE

ema202

+ spełniam warunki

Gieniusia. pisze...

zgłaszam sie
zrobiłam to o co prosiliście :)

Gieniusia.

Hardrokowa pisze...

zgłaszm się

nycka98 pisze...

zgłaszam się
(spełniłam wszystkie warunki )
posiadam : koszulke z fudge hb ,coś czarnego z fudge hb , torebke niebieską z fusge hb
zagadka98

Adula100 pisze...

zglaszam sie
Adula100

TheCrystal pisze...

zgłaszam się
szeli789

mrowka1610 pisze...

Zgłaszam się.
Mam: fioletowo-niebieską bluzkę z Fudge HB, biało-pomarańczowe-różowe leginsy z RIO HB, zimowy kapelusz z RIO HB, czarny kapelusz z Fallen Angel (chyba się to tak pisze) HB, czarne futerko z Fallen Angel HB, czarne platformy z archive, niebieską torebkę z Fudge HB, czarne rajstopy w serduszka HB.
Miło by było cokolwiek wygrać, najlepiej jakiś ciuch. :)

Pozdrawiam monikamrowa

corny08.08.1998 pisze...

Zgłaszam się
corny08.08.1998

Wera11160 pisze...

Zgłaszam się!

Wera11160

Mii-chan pisze...

zgłaszam się

ostrzę ząbki na platformy :D

czarnaMelissa

October Leaves † pisze...

Zgłaszam się . Jestem obserwatorem ! To najlepszy blog o Stardoll o jakim słyszałam ;) !

Marysiasuperkro

MelanieLorrain pisze...

Zgłaszam się :)
Wszystkie warunki spełnione :D

[Mam; z 1 zdjęcia: Hotbuys Mesh shirt, leginsy, Hot Hot buys Hat; z 2 zdjęcia: buty, web sweater; z 3 zdjęcia: torebkę; z 4 zdjęcia: leginsy i 2 rajstopy]

MelanieLorrain

yumi626 pisze...

Zgłaszam się, jestem obserwatorem.

Mój nick: yumi626

Bardzo mi zależy. ;)

Made by Kusia pisze...

Kliknęłam i się zgłaszam :)
kusia109

very_important (swiadomosc) pisze...

zgłaszam się jestem obserwatorem oczywiście kliknęłam co należy mój nick to swiadomosc .... bardzo mi na tym zależy :)

Artuźźź.♥ / filus4444 pisze...

Zgłaszam się. :)

filus4444

mirindaaa pisze...

Zgłaszam się. ♥

mirindaaa

Anu$iaa pisze...

Warunki spełnione ;]
Zgłaszam się.

Anusia_dz.m

Świetny blog ♥♥♥

mirindaaa pisze...

zgłaszam się. ♥♥♥

mirindaaa

psychopath pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
psychopath pisze...

Zgłaszam się. Fajnie byłoby wygrać platformy <3 ( marzenie ściętej głowy.)
Queen_World

Iza pisze...

Zgłaszam się!

izzymalizzy

PS. Mam już z pierwszego obrazka- bluzki HB z Fudge i It Girls, legginsy w te roślinki z RIO i obie czapki. Pod napisem 2 x 10SD mam wszystko oprócz topu DKNY. Pod napisem 2 x 25SD mam wszystko oprócz platform z RIO i żakietu HB z Bonjour Bizou. Z nagród za 1400 obserwatorów mam rajstopy HB z Bonjour Bizou i Fallen Angel. A z nagród za 1500 obserwatorów mam już top HB z Bonjour Bizou. ;)

Jumilla pisze...

zgłaszam się
stixsile

someone pisze...

Zgłaszm się:)
Kliknęłam:))

MyMelisaWhite

Natalia pisze...

zgłaszam się. ;)
kajda123

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Kliknełam
Mój nick to Gabixis

Rose pisze...

Zgłaszam się:) śliczny blog <3
będę obecna;)

kliknęłam
a mój nick to:
a.n.k.a.xDD

belzxs pisze...

Zgłaszam się...;***
karolinka_657
Kliknęłam szkoda mi tych zwierzaków chętnie pomogę im :D

LadyAmandaxD pisze...

siemka :) zgłaszam się mój nick na stardoll to LadyAmandaxD

LadyAmandaxD pisze...

siemka:) zgłąszam się spełniłam wszytskie warunki jakie wymieniłaś mój nick na stardoll to LadyAmandaxD

Paulaa. pisze...

Zgłaszam się

tenisistka18 pisze...

zglaszam sie do loterii

tenisistka18

Ysandre pisze...

Dwa pierwsze polecenia wykonałam i teraz robię trzecie - ZGŁASZAM SIĘ !!!!

(MAM bluzkę na ramiączka z ryczącym lwem-IT GIRLS,Pkatformy-FUDGE,Czarny futrzany szalik-HALLEN ANGEL,Niebieską torebkę-FUDGE,Carne rajstopy w serca-BONJOUR DIZOU,Carne rajstopy z kokardkami-HALLEN ANGEL)

Zuza0110 :););)









.

JedwabnaElena pisze...

zgłaszam sie JedwabnaElena

Natalia/klaudynka016 pisze...

Zgłaszam się.
Spełniam warunki.


klaudynka016

ronnie pisze...

zgłaszam się

Vercia15Girl

SrebrnaBlue pisze...

zgłaszam się
spełniłam warunki

1999ANETA

kinia1511 pisze...

zgłaszam się!
kinia1511

Lady Susann pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się mam wszystkie HB. :D
nick: owoc_jogobelli_

Weronika Dabrowska pisze...

Zgłaszam się

duze_stopy

Sendy.. pisze...

Zgłaszam się! ;)

Wypełniłam wszystkie podane polecenia, a bloga już dawno, dawno obserwowałam ;*

Sendy..

LadyKinga199.. pisze...

zgłaszam się kliknęłam :]
LadyKinga199

aldona657 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
aldona657 pisze...

zgłaszam się:P
spełniam warunki:P
dodałam się jako 1300 obserwator:P
obserwuje jako aldona657
na stardoll jestem aldona657
nie mam nic:P
aldona657

bardzo_ladna pisze...

zgłaszam się
jestem obserwatorem
kliknęłam

Na stardoll jestem Dominiulka270

Karolina pisze...

Zgłaszam się :)

Kliknęłam.

Av_PL (obserwuję jako Czeko)

anka9290 pisze...

zgłaszam sie

obserwuje jako anka9290
na stardoll ewelina11222

mis.paula11♥ pisze...

Zgłaszam się !
Wszystkie warunki spełnione;d
mis.paula11
ŚWIETNY BLOG ;P

Norbiy ♥ pisze...

Zgłaszam się : ))

Norbiy

Aleksandra Badzio pisze...

zgłaszam się
Warunki spełnione
obsewuje jako bodziuś,
mój nick na sd, :
olax100

Anonimowy pisze...

Zg się ;)

kina614

Lena pisze...

zgłaszam się :)
wszystkie warunki spełniłam

aleksandra1202

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 432   Nowsze› Najnowsze»