Obserwatorzy

niedziela, 4 grudnia 2011

04.12.11





Gdybyś kiedy we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał.
— Stefan Żeromski"Syzyfowe prace"

Dla tak pięknych cytatów wart czytać nawet lektury. Osoby, które mnie znają wiedzą, że jestem straszną romantyczką. Dziś wylałam morze łez nad filmem "Pamiętnik", nie będę Wam zdradzała o czym to jest, bo bardzo polecam do zobaczenia go. Po otarciu kropli z moich policzków weszłam na stardoll i pod wpływem emocji stworzyłam stylizację. Powstała dosłownie w 10 minut, najdłużej zajęło mi szukanie odpowiedniego obuwia, w końcu postawiłam na proste pantofelki. Torebka to mój bardzo świeży nabytek bo mam ją dopiero pół godzinki. Hmm... nie chcę Was więcej zanudzać, więc przechodzimy do stylizacji:

kamizelka♥-alice and olivia tribute
bluzka-pretty in love
spodnie-made by BlackPinkdoda
naszyjniki♥-bizou &decades 
torebka-pretty in love
buty-windows on the world

I co sądzicie? Jak Wam się podoba?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)

4 komentarze:

Lena1133 pisze...

ciekawa stylizacja :)

Agata pisze...

Jak dlamnie to ładnie, ale mogłaś kilka elementów pousuwać, bo nie wiem czy patrzeć się na spodnie czy na bluzkę. Chociaż dobrze, że zwraca na siebie uwagę i to i to.

MissAneta314

DanielQ pisze...

całkiem całkiem ;)

martusiaxd6 pisze...

nie zła :)