Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Loteria...


 LOTERIA ZAKOŃCZONA



Aby wziąć udział w loterii należy:
  • być obserwatorem bloga
  • kliknąć w reklamę nad TOP 10 MEMBERS i kliknąć w miskę z jedzeniem(My na tym nie zarabiamy tylko pomagamy zwierzętom)
  • napisać w komentarzu swój nick



Nagrody:
- 2x 50SD
- 2x 25sd
- 3x 10sd
- 4x 5sd



Jeśli będzie 600 obserwatorów dodatkowa nagroda:



Jeśli będzie 700 obserwatorów dodatkowa nagroda:



Jeśli będzie 800 obserwatorów dodatkowa nagroda:



Jeśli będzie 900 obserwatorów dodatkowa nagroda:



455 komentarzy:

1 – 200 z 455   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

zglaszam sie
hmmmlaura

Adusiaczek3 pisze...

Zgłaszam się:*

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
Miłych Wakacji Życzę
Karensis

Serafinek pisze...

zgłaszam się
Serafinek

Serafinek pisze...

zgłaszam się
Serafinek

Mr. Adam pisze...

zg się :]

adasiek116

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
erikarm96

Agnes Gerlich pisze...

zg się poki02eliena

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

zgłaszam się
EwaEmo

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

zgłaszam się
EwaEmo

Paula pisze...

zgłaszam się :)
mam wszystkie hb oprócz Puff Dress :)
BlackPinkdoda

kacper (Agata1998r.) pisze...

Zgłaszam się ;)) Kliknąłem..

Agata1998r.

Anonimowy pisze...

zgłaszam się .:)

VeraDolls13

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dwukropekmyslinikgwiazdka_ pisze...

super :))
zgłaszam się
kryncieta

Caroline0216 pisze...

zgłaszam się :D

Kara0216

opportune pisze...

Zgaszam sie :)

Candygirl_doti

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :D

natalia09199

opportune pisze...

Zglaszam sie :)

Candygirl_doti

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się.Fajne by było wygrać puchar, miałabym na duży konkurs dla bloga :))


NuWkA

19spioch97 pisze...

Zgłaszam się, już kliknęłam :D
19spioch97

Zuzelek_8 pisze...

Zgłaszam się ! : ) Może kogoś zaproszę żeby było bliżej 600 : D

Zuzelek_8

XxXxXDina pisze...

Zg się :)

XxXxXDina

KLIKNĘŁAM

martusiaxd6 pisze...

Zgłaszam się :)
Martusiaxd6

mia.vico pisze...

Zgłaszam się.
mia.vico

MarlenQ.x3 pisze...

zg się. ;D

Melka160 pisze...

Melka160

Buttercup pisze...

zgłaszam się nati2203

darka.0412 pisze...

Zgłaszam się. Kliknęłam .; p

darka.0412

Oluuś ♥ pisze...

hannahmonaone

Karolina pisze...

Zgłaszam się.
MissLucy00029

before_after pisze...

Zgłaszam się :)

Justa_16166

Suri13 pisze...

Zgłaszam się Suri13

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.

Miss_Gabrysia10

Elen ;d pisze...

Zgłaszam się
Elen.Star

Flora pisze...

Zgłaszam się!!!!! ;-)

flora2811

Flora pisze...

Zgłaszam się!!!

flora2811

Stokrotka 🌼 pisze...

Zgłaszam się!

LoveStokrotka7

PS. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam :(

vicky ♥ pisze...

Zgłaszam się :)


Wikusia469

paulcia1997 pisze...

Zgłaszam się :)

~ paulcia1997

Olinek pisze...

Zgłaszam się ; *
poozdro ; *
missola349

martyyysia pisze...

ZGŁASZAM SIĘ!!

martyyysia

Anonimowy pisze...

samolub155

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

Olaw01

Misia. ♥ pisze...

Zgłaszam się ;)

Michasia23

nawijkadokijka pisze...

zgłaszam się
kliknęłam

nawijkadokijka

Coccinella pisze...

zgłaszam się vistix

Asia pisze...

ja jestem obserwatorem od dawna i zg sie
asiunia088

Anjaii pisze...

Zgłaszam się. :)

Andzia0972

Woorks.♥ pisze...

zgłaszam się :)
missaschley1986

Anonimowy pisze...

alexb120

Anonimowy pisze...

alexb120

Zuza:* pisze...

zgłaszam się


zizi009

Anonimowy pisze...

zgłaszam się



kinga0-1

Milkaaaa / Lady_Mil pisze...

zg

Lady_Mil

Karolina pisze...

Zg się

karciolina

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie Daruniafiolet11

Anonimowy pisze...

zglaszam sie !!!


WOW kogo stac na takie nagrody... chyba tylko was ... jestem tu pierwszy raz ale sadze ze nie ostatni ^.^


i sorry za bledy ale nie mam polskich znakow...



pozdro i oczywiscie moj niczek to ali_888

Dominika pisze...

BUZIOLE, zgłaszam się!

Ginny221

weronika075 pisze...

zg się ... weronika075

Anonimowy pisze...

zgłaszam się lollipop-ice7

PatkaSzalona pisze...

Zgłaszam się!!
PatkaSzalona

cloeilu pisze...

Zgłaszam się :)

funnykredka

ListonoszPat (Hongwart) pisze...

zgłaszam się, jestem obserwatorem


kliknęłam

mój login na stradoll to

Hongwart
:)

Anonimowy pisze...

Warunki spełnione, zgłaszam się.

Laylaal ~ ♥

resolutelove pisze...

zgłaszam się

resolutelove

GossipGirl pisze...

Zgłaszam się :))

ali1919

klaudia pisze...

zgłaszam się
ewelina_zaba2

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
misiaczek9123

klaudia pisze...

zgłaszam sie po raz 2 :)
monika10988

Natixa98 pisze...

zgłaszam się
Natixa98

Kofi9182 pisze...

miskarciolinka

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Nietoperz01

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Nietoperz01

Julia pisze...

zg się

kliknęłam:)

Julkla

Julia pisze...

zg się

kliknęłam:)

Julkla

Dominika pisze...

zG sIę:)
Misshannusia

Dominik pisze...

Zgłaszam się ^^

kasia5400

ppaula196 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ppaula196 pisze...

zgłaszam się :)
ppaula196

ppaula196 pisze...

zgłaszam się :)
ppaula196

shiroayu pisze...

ja też :)


Shiroayu

misiula pisze...

zgłaszam się ^^
LadyMisia65

Molciasa pisze...

Kliknęłam


Molcia32

topstar2000. pisze...

Zg .

topstar2000.

kamilkax99 pisze...

zg sie

misskamila10165

Magda pisze...

Zgłaszam się. ;D

Martyna.Cel

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się:0
chociaż wątpie w to że coś wygram:)
fajny blog
RozowiutkaDance

Pstragal_11 pisze...

spełniłam warunki:)
pstragal_11

Justyna (Diament44) pisze...

Zgłaszam się , w pustą miskę klikam co dzień :) jestem w obserwatorach.
Niestety , mam wszystkie te Hot Buys, może coś innego wygram :D

diament44

7paulina77 pisze...

Zgłaszam się :d

Obserwuje bloga jako paola19977 :d

Pozdrowienia 7paulina77 ;D

Sandra93 pisze...

kliknelam i miske i zglaszam sie :)

Sandraaa93

K-i-n-i-a pisze...

Jestem obserwatorem i kliknęłam. Zgłaszam się.
K-i-n-i-a

ashley1 pisze...

Zgłaszam się
miss__ashley2

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
polllaa

Anonimowy pisze...

Kliknęłam ;D

_weronisia

Izaa pisze...

zgłaszam się
MelanieeCc

Anonimowy pisze...

Zg się

kina614

danetka86 pisze...

Zgłaszam się:*
Danetka86

Ania. pisze...

zgłaszam się :)
Ann0026

iwonka995 pisze...

Kliknęłam i zgłaszam się *w*

iwonka995 ;)

iwonka995 pisze...

Kliknęłam i zgłaszam się *w*
iwonka995 ;)

Unholy pisze...

zgłaszam się
olafaza

emolandrynka pisze...

Kliknęłam :)
Zgłaszam się..♥
Emolandryna

aqua150 pisze...

zgłaszam się

Aqua150

zelka156 pisze...

zg sie

zelka156

.......... pisze...

zgłaszam się :)
Gosia_125 ;*

Hazzowa pisze...

zg.kliknęłam.

angelika00724

ale ja bym chciała ten puchar national cg

Anonimowy pisze...

Zg się

XSaraXPaxtonX

Anita pisze...

Zgłaszam się.

Anitka1999

Ilszen pisze...

Właśnie zapisałam się do obserwatorów bloga, kliknęłam na miskę a mój nick na stardoll to IlkaStyle

MartaVA1912w pisze...

Kliknęłam, zgłaszam się!

MartaVA1912w

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :D Ta sukienka fioletowa jest świetna;*

_Mileyka13_

CherryLandrynka pisze...

Zg się. Spełniłam warunki.

CherryLandrynka

Mrs. Direction. pisze...

Zg się ; *

oczywiście kliknęłam ; ) kocham zwierzaki pomagam ;***

Mrs. Direction. pisze...

zg sięę ; D kocham zwierzaki i kocham pomagać ; ) gosiar9

traczynowka. pisze...

Zgłaszam się:D

dominika2323423

Sznycel. pisze...

Zgłaszam się .

kajka512

Invisible pisze...

zg się
koralik4

kasia_714 pisze...

pliska ja kasia_714

kasia_714 pisze...

zgłaszam sie kasia_714

Gazellee pisze...

zg się :D

DominikaPavlic

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie :)
Mayli-nikol

before_after pisze...

Zgłaszam się!

Justa_16166

Takeru . pisze...

Zgłaszam się
Już kliknęłam :)

lola78kitty

R.P pisze...

wszystko zrobione

zgłaszam się !!

Radzio.Poland

myheroislogan pisze...

Zgłaszam się CheeryJustyna

Olga(Olga12371) pisze...

zglaszam sie . Olga12371

Zosia pisze...

zgłaszam się , tylko że ja już mam puchar

magazynka00

MarlenQ.x3 pisze...

zg się ;3

rihanna7755

;*

OlutQa pisze...

zg się

Isabella_love13

Anonimowy pisze...

ja również się zgłaszam:)


madzasta

Anonimowy pisze...

zgłaszam się .
MissWeraDonna

MissAdrianka21 pisze...

Mam ten puchar jak co :D
MissAdrianka21
zg :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
liliana2511

Balli pisze...

Kliknęłam, obserwuję i się zgłaszam :)


Wercia1723

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się


FunSnoop.

Twojastara1998 pisze...

Zgłaszam się.
Modnisia99

Gabrysia pisze...

zg się
Brylancik15/na stardoll TwojeMarzenie0/

Królewski Styl pisze...

zgłaszam się

agamah

olunia_333 pisze...

olunia_333

Blyskotka / Julia pisze...

Zrobiłam wszystko.

Blyskotka

Yukaa pisze...

zg się.

x_Kotecek_x

future ♥ pisze...

ZGŁASZAM SIĘ . :3

KARAK21

sauyei pisze...

Zgłaszam się :)
Tak przy okazji przypomniałyście mi żeby wejść na pustą miskę :))

kari...kari

anuka11love pisze...

Zgłaszam się. anuka11love

KreskaFun pisze...

Zgłaszam się ;)
KreskaFun

Antolka95 pisze...

Zgłaszam się ;)


Antolka95

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. Na prawdę fajnie , że jesteś w stanie oddać nawet trofeum NCG na takie cele:) Podziwiam cb.

Ania...8 pisze...

zgłaszam się
Ania...8

soba13 pisze...

Super! zg nagrody kuszące

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

weronikapl1

Anonimowy pisze...

Zg ale mam:

Hot buys Stripe sweater
i
hot buys Purse

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

domi99993

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie

domi99993

Stysla2 pisze...

Zgłaszam się ;)
Stysla2

loczek098 pisze...

zgłaszam się :)

loczek098

xxweronikaxx13 pisze...

zgłaszam się .. :)

MissWeronisia_

Paula ♥ pisze...

Zgłaszam się.!

polka1999

Xd.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
Zyprexa8

ankaaa96 pisze...

zgłaszam sie! ;)
ankaaa96

Hania pisze...

Zgłaszam się

SuperPlaza123 pisze...

SuperPlaza123

kama2520_Klaudunia2604 pisze...

Zgłaszam się ;)

Klaudunia2604

kama2520_Klaudunia2604 pisze...

zgłaszam się !
Klaudunia2604

Arregle pisze...

zgłaszam się

Arregle

zoo22 pisze...

zgłaszam się


zoo22

Benzedryna pisze...

Zgłaszam się (biedne pieski) ale ten piesek co był przy tej misce był śliczny ;)


Asinek.xd

Marthe pisze...

zg się

DanielQ pisze...

zgłaszam siem

Cherry pisze...

zgłaszam się!
Elciako

kainka pisze...

Zgłaszam się.........


Laseczka1233

Izu pisze...

zg

MAM: 3, 4, 5, 6, 8, 10 (szłam po kolei obrazkami)

Roberta8809

Anusinia555 pisze...

Zgłaszam się.
Anusinia555

Aniu$$...;*** pisze...

Zgłaszam się :)

Anas14711

oliwia pisze...

oliwia56741

kolorowo na stardoll pisze...

zglaszam sie ;*
szarpejgirlll

xXxNatixXx pisze...

12belkjana12

Natalia pisze...

zg się:)
Natasza.love

` Milly , ♥ (GreenTea) pisze...

Zg się !
Na stardoll jestem : GreenTea

Natalia_ pisze...

Kliknęłam i zgłaszam się do loterii
Na stardoll jestem Oto_Ja_x

Jina007 pisze...

Zgłaszam się ;0 zrobiłam wszystko, nik na Sd: jina007

Jina007 pisze...

Zgłaszam się ;0 zrobiłam wszystko, nik na Sd: jina007

Katy_Perry_XDee pisze...

zgłaszam się i oczywiście kliknęłam :)

Katy_Perry_XDee

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

moja213

klaudix1413 pisze...

Zgłaszam się ;]

klaudix1413

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Zgłaszam się

frggfgggg

Ll pisze...

Jestem obserwatorem kliknełam.

Zg się.


Laurus01

Kate.B pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sylwiaa112 pisze...

zgłaszam się ale i tak mam małe szanse ;/

sylwiaa112

Kate.B pisze...

Zgłaszam sie, nick modelkaa1 :)

. olka . ( misskesha7676 ) pisze...

zg
misskesha7676

. olka . ( misskesha7676 ) pisze...

zg
misskesha7676

olinka15 pisze...

Zgłaszam się ;)
kama1125

Monika. pisze...

Zgłaszam się :)
98mika98

Tusiak7 pisze...

zgłaszam się

Tusiak7

zuzula pisze...

OMG, cudowne nagrody *w* .Oczywiście, zgłaszam się!

LightEMOpanna.

(login z kropką)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)

Donalix

zuzula pisze...

OMG, ale nagrody *w*. Oczywiście, zgłaszam się.

LightEMOpanna.

(login z kropką)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 455   Nowsze› Najnowsze»