Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2011

Konkurs na redaktorkę bloga

Wiele osób pyta mnie i kicia_micia2210 czy może pisać na blogu. Więc postanowiłyśmy zrobić konkurs na redaktorkę. Oczywiście narazie na próbę (na 1 tydzień) Po tym okresie próbnym zobaczę kto powinien zostać a kto nie, Kto mi podpadł a kto mi się przypodobał. Na zgłoszenia macie czas do 30 sierpnia. Wybiorę 2 osoby 31.sierpnia.


Moje wymagania:
-kultura osobista i dobra opinia,
-trzeba być obserwatorem bloga,
-trzeba umieć robić screeny i spoilery,
-pomysłowość i kreatywność,
-poprawna pisownia ortograficzna
-mieć dystans do siebie 


Moje pytania do zgłaszających się:
-ile wolnego czasu spędzacie na Stardoll,
-Kiedy dołączyliście do społeczności Stardoll,
-ile macie lat.

Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do napisania kilku słów o sobie, oraz to co najważniejsze , możecie napisać wasze pomysły itd. Nie zapomnijcie napisać nicku ze Stardoll;)

12 komentarzy:

vicky ♥ pisze...

Powodzenia ;) Zgłosiłabym się ale prowadzę już jednego swojego bloga i jestem już redaktorką na okres próbny na innym i nie wyrabiam ;pp


Wikusia469

olunia_333 pisze...

Witam. Na Stardoll jest juz ok.4lat. Codziennie spędzam ok.4godz. czasem 3godz. Mam 14lat. Mam na imię Ola, na Stardoll ukrywam się pod loginem olunia_333. Bardzo lubię pracwac z ludźmi i miec z nimi kontakt. Mam nadzieją, ze mam jakąś szanse. Pozdrawiam

olunia_333

Paula pisze...

Ja też życzę wszystkim powodzenia, ja nie mam czasu na pisanie jeszcze jednego bloga :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się .

Mam na imię Oliwia i mam 12 lat.Na stardoll jestem od 2010-03-23 [Wiem nie długo;/ ]
Na komputerze spędzam dużo czasu nawet za dużo ;) Moja MeDoll ma na
stardoll mam nawet dobrą opinię.Kiedy kończę pisać posty upewniam się czy wcześniej nie popełniłam jakiegoś błędu ortograficznego.Jeśli będę
pisała na waszym blogu to postaram się aby blog zdobył 800 obserwatorów, a nawet jeszcze więcej!
Będę również się składać na reklamy dla bloga.Teraz może napisze czym się interesuję ?
Interesuję się pisaniem na różnych blogach.Moim marzeniem w przyszłości jest zostać redaktorką jakiejś gazety.Przykładam się do pisaniu na blogu i angażuję się w każdego bloga(posta) .
Mam kilka pomysłów które mogą się przydać:
- W każdą niedzielę jedna z redaktorek będzie robiła stardollowe stylizacje
- Co jakieś 4-5 dni posta pt ,Moja lista zakupów na stardoll' .

Umiem robić screeny ale źle mi idzie z robieniem spoilerów ; (
Aaaaa i zapomniałabym jeśli będę pisała na tym blogu przez jeden tydzień to postaram się zaprosić do was jak najwięcej moich przyjaciół bo naprawdę warto czytać tego bloga ((;
Na koniec chcę Wam powiedzieć , ze możecie mieć do mnie zupełne zaufanie dlatego, że kiedyś zostałam mianowana na drugą właścicielką pewnego bloga[nie ważne jakiego] ale blog został usunięty z niewiadomych mi powodów ;x Mam nadzieję, że dacie mi szansę ;)

NuWkA

Anonimowy pisze...

Witam.^^ Jestem Martyna , mam 11 lat , wiem nie dużo. Na stardoll jestem od roku 2900.r . Bardzo lubię stardoll . Moja dolkę ocenaiją bardzo dobrze . Uwielbiam pisać zawszę sprawdzam żeby błąd się nie powturzył . Uwiem robić spoilery choć nie najlepiej i screnny , lepiej mi wychodzą . Jak piszę w swoim blogu prubuje nie popełnić żadnego błędu w moim blogu nie pisałam juz bardzo długo ponieważ mam mało obserwatorów więc nie mogłam robić np konkursów. Na stardoll nie podaję właściwych danych ponieważ to niekiedy może być niebezpieczne . Bardzo bym chciała mieć jakąś szanse i myślę że dobrze mi pujdzie . Na stardoll mam już 2650 starpunktów moje konto jest zadbane i ładne . Mój login an stardoll To Nicol-Lolly-Lu dziękuje jeśli to otczytaliście.

Kody Nicolki pisze...

popełniłam bład przepraszam na*
oceniają*

Olivv. pisze...

Wszystkie wymaganie - spełnione .

- Na stardoll spędzam ok. 3,4 godziny.
-21 Lutego 2010 r.
- 12


Potem przyśle coś o sobie /

Adusiaczek3 pisze...

Ja sie nie zgłaszam. Może innym razem :)

Anonimowy pisze...

Proszę abyście zakończyły casting 5 sierpnia i 6 sierpnia byście wybrały redaktorki na okres próbny.Ponieważ trzeba będzie chodzić do szkoły we wrześniu.Uczyć się , odrabiać zadania domowe itp ; ))


NuWkA

Anonimowy pisze...

Hi!.
Wymagania oczywiście spełniam.
Na stardoll.com spędzam bardzo dużo wolnego i zarazem cennego dla mnie czasu.
Dołączyłam na ową stronę pod koniec 2009 roku.
No cóż... Lat mam 14 - niewiele.

Życzę miłych Wakacji.
Karensis

JulitQa93 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JulitQa93 pisze...

Witam ! Spełniam wszystkie warunki ;)

ile wolnego czasu spędzacie na Stardoll ?

Na Stardoll przebywam dziennie po parę godzin.

Kiedy dołączyliście do społeczności Stardoll ?

Dołączyłam w 2006 r.

ile macie lat ?

Urodziłam się w 1996 więc mam 15 lat .

To tyle pozdrawiam :)