Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2011

Ciekawostka ze świata Stardoll...

Dzisiaj szperając po necie znalazłam link do sklepu którego już nie w starplazie...;) Rzeczy są dla nie SS więc może ktoś skorzysta...;) Rzeczy kosztują po 10sm każda... Kiedyś te rzeczy były za darmo...! A teraz trzeba za nie płacić... Większość społeczności stardoll ma te ciuchy włąśnie po 0sd
Ja sama mam kilka rzeczy z tego sklepu... Ja kupowałam po 1sd ale teraz cena się zmieniała na 10sm


Podoba wam się? Kupicie coś?

DO SKLEPU


PS. Chcecie żebyśmy ja  i kicia_micia2210  wstawiała od czasu do czasu takie ciekawostki?! Odpowiedzi pisać w komentarzach...;)
PS2. Długo szukałam tego sklepu więc jeżeli chcesz zamieścić ten link na swoim blogu proszę napisz że pochodzi on z bloga wszystko-o-stardoll-i-wiele-wiecej.blogspot.com

5 komentarzy:

SzalonaCrazy18 pisze...

Fajnie ; ) Róbcie takie ciekawostki ; ] Jestem za xD

Paula pisze...

Fajnie, szkoda tylko, że takie beznadziejne ciuchy, ale jak byście mogły to takie ciekawostki są bardzo przydatne ^^

vicky ♥ pisze...

Zgadzam się z dziewczynami wyżej ;)


Wikusia469

Anonimowy pisze...

tak chce

Melka160 pisze...

jestem za :P