Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2011

Loteria...


Postanowiłyśmy że zrobimy kolejną loterię na ciuchy...;) Więc tak oto ciuchy które będą losowane...(Wystarczy że napiszesz swój nick w komentarzu)

NAGRODY ROZDANE

trzeba być obserwatorem bloga
JEŚLI COŚ MASZ , ZGŁOŚ SIĘ BĘDZIESZ MÓGŁ PRZEKAZAĆSWOJA NAGRODĘ DLA SWOJEJ DRUGIEJ LALKI LUB KOLEŻANKI

Nagrody:
1. Hot Buys Belted top
2.Palterned Wool Skirt
3. Hot Buys Star Blouse
4. Hot Buys Purse
5. Hot Buys Shoes
6. Hot Buys Stud Dress
7.Hot Buys Coat
8.Hot Buys Stardoll Rocks
9.Hot Buys Star Skirt
10.Patent Leather Bag Fusia
11.Hot Buys Floral Print Pump



146 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
erikarm96

Anonimowy pisze...

zg się!.
Pozdrawiam.
Karensis

darka.0412 pisze...

Zgłaszam się . ; D

ale mam wszystko, oprócz 2.Palterned Wool Skirt . ; )


darka.0412

Karolina pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam ale też mam wszystko oprócz Palterned Wool Skirt :( No cóż może mi się poszczęści :)

MissLucy00029

Wesolutka pisze...

zg się ladyinseven
ja mam tylko buty :D

nawijkadokijka pisze...

Zgłaszam się
mam 1.Hot Buys Belted top
4.Hot Buys Purse

nawijkadokijka

Ashya96 pisze...

a ja nie mam nic xd
ashya96
zg sie

man_iek pisze...

Ja też nic nie mam ;)
man_iek

Serafinek pisze...

zg się
ja tez nie mam nic
Serafinek

Middida pisze...

zgłaszam się
ale nie mam ciuchów
ebazarnik

darka.0412 pisze...

O. dodałyście jeszcze ciuchów .; )

więc nie mam 2,10 i 11 . :)

darka.0412

olunia_333 pisze...

olunia_333

Anonimowy pisze...

zgłaszam się|:P
adaada99

Przeznaczenie pisze...

zg sie

mister-star

Domkanika pisze...

Zgłaszam się ;D
Domkanika

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
~...x...d...

miseuropy ;p pisze...

ja mam 1 znaczy miałam bo sprzedałam i jej już nie chcę :)

miseuropy a i oczywiście się zgłaszam

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
Yumi2705

Zgrabna_Paula pisze...

zg się ;D

PaaulaaxD

Sandra pisze...

zg, się ;]
Pozdrawiiam ; *
Ta torba czerwona jest bosska ; )

malutka32

zuzia17 pisze...

zg się!najśliczniejsze jest:Hot Buys Stud Dress i
Hot Buys Coat

Lovatic ♥ pisze...

zgłaszam się może coś wygram ;))

aniaszarmach21

Anonimowy pisze...

Zg się blanusia5

Justyna9696 pisze...

zgłaszam się

Justyna9696

Dorota pisze...

mam niektóre z tych HB , ale to nic
zglaszam się
PearlMayParty

ania pisze...

ancia444

vicky ♥ pisze...

zg się :)
mam większość rzeczy ale.. nie mam 2,7,9,10 xD


Wikusia469

misseczka105 pisze...

zgłaszam się.
misseczka105 ;d

Daga_J pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Daga_J pisze...

Zgłaszam się!

Daga_J

Elcias pisze...

zgłaszam się :)

elcias

selselena112 pisze...

zg sie

selselena112

selselena112 pisze...

zg się

selselena112

Unknown pisze...

zgłaszam się. renewed.miss

Regina pisze...

Pink.nr.1
:)

Girl with dreams ♥ pisze...

Ale super byłoby wygrać !. Może szczęście mi dopisze Au.rela.2566

agatka_aparatka pisze...

Zgłaszam się :)
agatka_aparatka

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!Moze tym razem będę miała szczęście.


czarodziejka528

SzalonaCrazy18 pisze...

Zgłaszam się ;)

SzalonaCrazy18

darunia_94 pisze...

zgłaszam sie

darunia_94

Pstragal_11 pisze...

zgłaszam się
pstragal_11

Magdalena♥ pisze...

zg się

prosz
prosz
prosz

numerek 10 :))



Mysiaczeklol

iniviction pisze...

zg. się

Girl with dreams ♥ pisze...

już się nie mogę wyników doczekać

Au.rela.2566

Weronika pisze...

Zg się!

SelenaPrincess4

weraa85 pisze...

Zg się
weronia85

k_i_n_i_u_s_i_a pisze...

k_i_n_i_u_s_i_a

Melka160 pisze...

Melka160 :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się


martyniusia11

Nicola pisze...

niki2512

nati2203 pisze...

zg się
nati2203

Motokroshed pisze...

Zgłaszam się
Monia_love182

Brylancik99 pisze...

zg . sie .
brylancik99

d0mA ♥♥ pisze...

hahahahaha !

ale los nic z tych rzeczy nie mam xD pozostaje myśl , że mnie wylosują ;p

zg się
domka3939

daria0527 pisze...

Daria0527

OlutQa pisze...

zg się

Isabella_love13

Kamila pisze...

Kma008
mam 5.

o mnie pisze...

OOOO Zbieram dkny chciałabym je mieć

możliwe , że wygram co kol wiek , ale to tylko podejrzenia

4wikaxD

martyna99005 pisze...

Zgłaszam się ;))

myszka665

Wera11160 pisze...

Ja mam 1 3 6 8
Zgłaszam się

Wera11160

DajCukierka pisze...

Zgłaszam się :) Mam 3 i 8.

DajCukierka

JAGODOWA pisze...

Zgłaszam się ale z moim szczęściem to i tak nic nie wygram. ;P

JAGODOWA

mileycreize1999 pisze...

zgł.
mileycreize1999

gosia-drzewko pisze...

mam 1 i 5 :)
Zgłaszam się :)gosia-drzewko

Anonimowy pisze...

zg się

mam niektóre HB ale nie szkodzi :))







alaaa213

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

adriannagore111

dzikusek11 pisze...

dzikusek11

Aneta / Necik98 pisze...

Zgłaszam się. Necik98

Milena pisze...

zg się

HappyFiolet

Unmissable pisze...

Zgłaszam się
eiden97

Paula pisze...

Zgłaszam się
BlackPinkdoda

s.ola7 pisze...

Chociaż nigdy nic nie wygrałam to się zgłoszę.

Charmerolka

SecretLove4565 pisze...

Zg się
Bloog obserwuję jako polcia4345. Mój nick na stardoll to _aquadoll_.

Madzia pisze...

Zgłaszam się.!

magdalenaSilver

` Monika .! ♥ pisze...

zgłaszam się .
slicznota10

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Zyprexa8

ładnuśka. pisze...

zg ;*

Superpatinati7

Anonimowy pisze...

agnieszka020

Anri pisze...

Zgłaszam się


Ula74

Anri pisze...

Zgłaszam się


Ula74

cool.girlDance pisze...

zgłaszam się : cool.girlDance

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :P


PauluSss129

xxBuu pisze...

zgłaszam się

xxBuu

sara2052 pisze...

sara2052
zglaszam sie :)

magnes pisze...

Zgłaszam się.
magnes

Aleksandra pisze...

zgłaszam się
RockGirlOla7

Kinga087 pisze...

Zgłaszam się

Kinga087

Kinga087 pisze...

Zgłaszam się

Kinga087

Anonimowy pisze...

DaruniaFiolet11

Clariss0977 pisze...

Zgłaszam się
Clariss0977

88ania00 pisze...

wow jakie extra ubrania!!!!śliczne
napewno nic niewygram ale zg się! może to właśnie dziś dopisze mi szczęście
miss88ania00

zuzik.21 pisze...

zgłaszam się

mam 5i3

zuzik.21

Magu pisze...

zgłaszam się
a ja nie mam nic :D

Miss-Pieknoscii

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
ovini895

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Zgłaszam się ! :]



olcia12200

Anonimowy pisze...

ZG. się :D
Ola_A

Lolciaaa14 pisze...

Zgłaszam się ; ]
Najlepszego z okazji 1.urodzin ; **
kotka1101

Anonimowy pisze...

Zg się julita1234567

sereen123Dance pisze...

Klarusia_9

Adusiaczek3 pisze...

Zg się :P
adusiaczek3

modnazuzka2 pisze...

zg się modnazuzka2

MissSporty65 pisze...

zg się ;D
MissSporty65

blanka012a pisze...

Też się zgłaszam ale połowę z tych ciuchów mam ;)

sauyei pisze...

zgłaszam się :))

kari...kari

sauyei pisze...

zgłaszam się :))

kari...kari

ZM pisze...

Zg się! Zyzol2

DorQ. pisze...

Zg się. :> Ja nie mam tylko 2. , 5. , 3.,10 :<

dorotka7550




PS. Wszystkiego najlepszego. :>

DorQ. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się!!

asia-girl45

ILoveMonster pisze...

Zgłaszam się z ogromną przyjemnością XDD .

ILoveMonster

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ; )

Melonek...

Justyna pisze...

greendiana1999

piwnookamarta pisze...

Zg się .! ; ))
Sharon_13

qlague001 pisze...

zg się oby mi się poszczęściło bo nie jestem ss
Tigger1900

qlague001 pisze...

zg się oby mi się poszczęściło bo nie jestem ss
Tigger1900

Miroko pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam :)

Miroko

Paula K * - * pisze...

zgłs. ; DD



Dropssek

julka252 pisze...

zgł
jula252

Unknown pisze...

Zg się mam 1,4,3,6 i 5

DaisyShey

werka pisze...

Zgłaszam się


Demiwercia1999

Kasia pisze...

zgłaszam się mam:
1,8 i 9



Sweetkasia1998

XXXaAdDkKaAXXX pisze...

zgłaszam się ;)
pozdrawiam

SweetNadine253 pisze...

Zgłaszam sie xd ; *

SweetNadine253

zakochanaa pisze...

zg sie ;P
nie mam nic ;(
MissPiekna11

Stokrotka 🌼 pisze...

ZG SIĘ!

PS. Mam: 6, 1, 4, 5

Mary pisze...

Zgłaszam się

MissRoniiie

Unknown pisze...

zgłaszam się
A_J_Z_

Avril728 pisze...

Zg
Avril728

Nyu pisze...

Zg StyleStrawberry mam 10,9,1

Nyu pisze...

zg się StyleStrawberry mam 1,9,10

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się .


Kacha129

Anonimowy pisze...

Emocha12

Emisia1 pisze...

Zgłaszam się =)
Mam 2 i 10

Emisia1 ;P

Emily2771 pisze...

Zg się!!
Część rzeczy mam ale nic nie wiadomo..

fuck poison pisze...

Zgłaszam się :)

VogueViku.

-_karolina_- pisze...

Jakie boskie ciuchy:)Oczywiście zgłaszam się:) -_karolina_-

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :) MissNatali209

Może uda mi się upolować 7

Weroo pisze...

weronika2009

jak coś to nie mam 2, 7, 8, 9, 10 i 11 ;)

olcia;* pisze...

zg

olkusia666

madziaaa10 pisze...

Zglaszam sie
meg0112
emilka71miss

Caroline0216 pisze...

Zg.
Kara0216

sylwgos pisze...

zgłaaszam się :-D

..SylvviA..

sylwgos pisze...

zg się ;D

..SylvviA.. ( to jest 2 v a nie w jakby co ^^ )

krakul000 pisze...

zgłaszam się

krakul000

kicia_sricia pisze...

kicia_sricia zgłasza się

Paulla;p pisze...

ZG TheBestSzmaragd