Obserwatorzy

wtorek, 24 sierpnia 2010

Darmowa sukienka


Aby zdobyć darmową sukienkę od Avril należy zrobić to:

1. Wylogu się ze stardoll następnie wyczyść przeglądarke internetową(Ctrl+Shift+DELETE)
2. Zmeń proxy na 66.96.254.38 port 8080
3. Wejdź na http: http://www.stardoll.com/en/cinema
4. Poczekaj aż strona się załaduje następnie zaloguj się ponownie na stardoll poczekaj aż strona się załaduje i obejrzyj cały film

I gotowe...

Jeśli chcesz to skopjować na swojego bloga to przynajmniej napisz że to zmojego bloga...;)

Jak zmienić proxy:


1 Na górze w prawym rogu są “Narzędzia”-kliknij w nie
2 Wyświetlą ci się różne opcje, kliknij w “opcje internetowe”
3 Pojawi się okienko.Na górze kliknij w połączenia.
4 Kliknij “ustawienia sieci LAN”
5 Zaznacz “Automatycznie wykryj ustawienia”
6 Musisz też zaznaczyć “Użyj serwera proxy dla sieci LAN…”
7 Wpisz to co masz wpisać i kliknij OK

8 komentarzy:

olunia_333 pisze...

Jak sie zmienia proxy , gdzie trzeba wejsc na expolorerze ? Jak zmienie proxy to potem somo wroci do normy ?

prosze odpisz mi na stardoll
olunia_333

Ashya96 pisze...

Nie da się wejść na stronę http://www.stardoll.com/en/cinema na tym proxy. Coś jest chyba źle :((

kicia_micia2210 pisze...

Ashya wiesz mogło się proxy zmienić kiedyś była tak że jedna darmówka co godzinę zmieniała swoje proxy...;/ i to proxy też mogło się zmienić

Ashya96 pisze...

Kurcze, a ty ją dostałaś? Może spróbujesz mi ją zdobyć. Ufam Ci i myślę, że mnie nie oszukasz i nie ukradniesz mi konta. Zdobyłaś ją?

kicia_micia2210 pisze...

Właśnie przed chwilą załatwiałam emka91 i się nie udało próbowałam pare razy...;(

Ashya96 pisze...

Kurcze, może spróbujemy później, może się uda z innym serwerem. Na stardoll-for-poland widziałam że jednej dziewczynie się udało, ale to było dosłownie ZARAZ po opublikowaniu tam notki...

kicia_micia2210 pisze...

Mi się też udało załatwić ale ja załatwiłam ją przed opublikowaniem...a z 20 minut póżniej sie już nie dało musiało się proxy zmienić spróbóje poszukać jótro

Patrioo pisze...

Śliczna ta sukienka :)) Da się ją zrobić tylko trzeba pomyśleć : ))