Obserwatorzy

poniedziałek, 28 czerwca 2010

Hakerka...


Zaczeło się lato więc i zaczą się zmorzony atak hakerów na urzytkowników stardoll...;( Dzisiaj  SelenaLadyMiss chciała mnie nabrać że są darmowe SD. Czy wy hakerzy myśliće ze ja jestm głupia i nabore się na takie coś... Powyrzej możecie poczytać sobie całą naszą rozmowe....;)Ten bobasek jest taki śmieszny i przepraszam że taki brzydki miłam tylko chwile na zrobienie tego bo w każdej chwili mogła się wylogowac...


                                       DO SelenaLadyMiss

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Idiotka ta dziewczyna

Emisia1 pisze...

Mnie kiedyś ktoś chciał nabrać na darmowa torbę z LE, którą już miałam :D hehe

Brylancik99 pisze...

Aj ,dziecko z patologicznej rodziny chyba ;) .Pozdrawiam

vicky ♥ pisze...

Mnie też nie raz chcieli nabrać.. ;/