Obserwatorzy

piątek, 30 kwietnia 2010

Złodziejka...!!!


-dasz mi haslo (napisała mi dominikunia ) ,                                                                                                    -do konta?????????????????(moja odpowiedż)   ,                                                                                       -tak (napisała mi dominikunia), 
-a po co ci(moja odpowiedż)  , 
-bo potrzebuje na sekunde  (napisała mi dominikunia),
-a po co? powiedz mi pierwsze (moja odpowiedż) ,  
-no bo to naprawde (napisała mi dominikunia),                                                                                           -po co bo mi wiadomość nie przeszła(moja odpowiedż)
-nie (napisała mi dominikunia)
-co nie(moja odpowiedż)
-nie wiem o co ci chodzi ja tylko haslo chce na 1 sekunde(napisała mi dominikunia)

A potem ja zablokowałam... myślała że jestem taka głupia że dam jej hasło .W to konto włożyłam tyle pieniędzy i czasu ... żal jej... 

   DO DOMINIKUNIA

4 komentarze:

vicky ♥ pisze...

żal.. dziwe się, że jeszcze są tacy ludzie.. dziecinni.. ;/

Madzia pisze...

jejku jeszcze myślą, że hasło im podamy, żal

PatkaSzalona pisze...

Ona mnie już raz oszukała!! Powiedziała, że mnie zrobi ss na rok, bo nie może sobie doładować, bo przekroczyła jakiś limit i jak nie doładuje komuś to straci kasę. Ja byłam w tedy chyba dopiero 2 miesiące na stardoll i głupia się nabrałam :/ Nie ukradła mi kotna, ale straciłam 56 sd i moja najlepsze ciuchy!! A teraz sprzedaje konto na allegro za 700zł :?
Jeśli chcecie się dowiedzieć o tej całej historii to napiszcie do mnie na stardoll

PatkaSzalona

Wiola_Angel♥♥ pisze...

Jakie te wszystkie hakerki dziecinne.Myślą że się nabierzemy ;p
W sumie to ja raz się nabrałam ale tym razem już nie ma mowy.Ze mną to było tak że dziewczyna proponowała mi 1000sd i 2 dodatkowe pokoje i kilka LE jak jej dam hasło,i że niby miała mi zrobić.A że wtedy głupia byłam to się nabrałam.Straciłam całkiem fajne konto na którym miałam ok.150 sd :(:(